اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان رضوی:

برای تربیت جامعه توجه به آموزه‌های دینی ضروری است

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان رضوی گفت: برای تربیت جامعه، توجه به آموزه‌های دینی و الهام از درس‌های قرآن ضروری است و باید سرلوحه کار مسئولان قرار گیرد.

برای تربیت جامعه توجه به آموزه‌های دینی ضروری است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمود صلاحی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم در استان اظهار داشت: حفظ و قرائت قرآن باید از دوران کودکی برای فرزندان برنامه‌ریزی شود و آموزش در این حوزه نقش تعیین‌کننده‌ای دارد.
صلاحی خواستار تربیت حافظان قرآن کریم در مدارس کشور شد و افزود: برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم در اشاعه فرهنگ دینی بسیار تاثیرگزار است.
استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه آموزش و پرورش باید در تربیت قاریان و حافظان نوجوان پیشگام باشد و با حمایت از مدارس قرآن در این حوزه برنامه‌ریزی کند، افزود: برای تربیت جامعه، توجه به آموزه‌های دینی و الهام از درس‌های قرآن باید سرلوحه کار تمام مسئولان قرار داشته باشد.
وی تاکید کرد: برگزاری این مسابقات نقش موثری در جذب و علاقه‌مندی این قشر به این کتاب آسمانی دارد.
صلاحی ادامه داد: قرآن کتاب انسان‌ساز بشریت است و معارف برخواسته از آن سبب کمال انسان و دست‌یابی به قله‌های پیشرفت می‌شود.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول