اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش فارس تاکید کرد:

بهره‌گیری کارشناسان تربیتی از مفاهیم دینی در آموزش

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان فارس گفت: کارشناسان تربیتی و مشاوران در مدارس باید با استفاده از تعالیم قرآنی و دینی به امر خطیر تعلیم و تربیت بپردازند.

بهره‌گیری کارشناسان تربیتی از مفاهیم دینی در آموزش
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، صمد طوبایی صبح امروز در همایش بهداشت و روان ویژه مشاوران و مربیان پرورشی نواحی چهارگانه آموزش و پرورش شیراز اظهار داشت: برای به‌روز شدن و ایجاد ارتباط بهتر با دانش‌آموزان در زمینه‌های روانشناسی و مشاوره نیازمند اطلاعات به روز و توصیه‌های تکامل‌بخش هستیم.
طوبایی با بیان اینکه یکی از دغدغه‌هایی که در صحنه‌های امروز با آن مواجه هستیم تلاش استکبار و دشمنی برای برداشتن هویت انسانی است، ابراز داشت: باید مشاوران و کارشناسان تربیتی در مدارس نسبت به این موضوع هوشیار بوده و اجازه ندهند دشمن بتواند برنامه‌های خود را انجام دهد.
وی تصریح کرد: فکر دانش‌آموزان در اختیار مشاوران و کارشناسان تربیتی است و اگر به فکر آنان آسیبی وارد شود به فکر شما آسیب وارد می‌شود و این باید در آموزش مورد توجه قرار گیرد.
به گزارش فارس، در این همایش که توسط ناحیه 2 آموزش و پرورش شیراز برگزار شد راهکارهای توسعه بهداشت روانی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
این همایش به مناسبت هفته بهداشت و روان که از 24 تا 30 مهر ماه به این هفته نامگذاری شده است برگزار شد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول