اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار و مسئولان آموزش و پرورش

معلمان نمونه کهگیلویه و بویراحمدی تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: با حضور استاندار و جمعی از مسئولان عالی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، معلمان نمونه استانی و کشوری این استان مورد تجلیل قرار گرفتند.

معلمان نمونه کهگیلویه و بویراحمدی تجلیل شدند

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عصر امروز در آیین تجلیل از معلمان نمونه استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل آموزش و پرورش این استان اظهار کرد: تفسیر واژه معلم را خود خداوند بر عهده گرفته است.

پرویز طاهری با بیان اینکه نخستین معلم خود پروردگار بوده است، بیان کرد: معلمی کانون رحمت الهی است چون اساس خلقت بر پایه رحمت است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: معلم اهل بیان است و این بیان با رحمت الهی آغاز می‌شود.

طاهری ادامه داد: بالاترین مقام پیامبر معلمی آن حضرت است که این مقام شایسته انسان کامل است.

وی تصریح کرد: مقام معلمی متفاوت‌تر از همه مقام‌ها بوده و اگر معلم خودش قدر این منزلت را بداند آن را با هیچ چیز در این دنیا مقایسه و معاوضه نخواهد کرد.

این مسئول عالی امور تعلیم و تربیت در استان کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: معلم بزرگ‌ترین تاجری است که طرف تجارتش حق تعالی بوده و ثمن و بهای آن قرب الهی است.

وی با ذکر این مطلب که ما مسئولان وظیفه داریم به ابعاد مادی این شغل نیز توجه داشته باشیم، تصریح کرد: برآورده کردن نیازهای مادی معلمین و رسیدگی به وضعیت مادی آنها از مهم‌ترین اموری است که باید بیش از پیش به آن رسیدگی شود.

طاهری به خصوصیات شهید معلم مرتضی مطهری اشاره کرد و بیان داشت: مطهری از مصادیق بارز جهاد در عرصه معرفت بود و به فرموده امام راحل نباید اجازه دهیم که آثار ارزشمند این استاد بزرگ و فخر عالم اسلام مهجور بماند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از استاندار این استان و معرفی وی به عنوان معلم نمونه تصریح کرد: استاندار کهگیلویه و بویراحمد یکی از مسئولان خدمتگزاری است که با اخلاق معلمی خود می‌تواند الگویی برای سایر مدیران در استان و در مسیر خدمت باشد.

در پایان این مراسم به چهار نفر از معلمان نمونه کشوری این استان و تعدادی از معلمین استانی به رسم یادبود جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول