اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش خلیل‌آباد خبر داد

رشد 1.5 درصدی تعداد دانش‌آموزان خلیل‌آباد

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش خلیل‌آباد گفت: تعداد دانش‌آموزان شهرستان خلیل‌آباد در سال جاری نسبت به سال تحصیلی قبل از رشد 1.5 درصدی برخوردار بود.

رشد 1.5 درصدی تعداد دانش‌آموزان خلیل‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل‌آباد، قدیر شکوهی صبح امروز در مراسم هفته گرامیداشت با اشاره به سیاست‌های وزارت آموزش و پرورش در اضافه شدن یک پایه تحصیلی در مقطع ابتدایی اظهار داشت: تمهیدات لازم در راستای اجرای طرح ایجاد پایه ششم ابتدایی در شهرستان خلیل‌آباد فراهم شده است و با هماهنگی‌های صورت گرفته با مرکز استان و شهرستان، دانش‌آموزان خلیل‌آبادی پایه پنجم از مهرماه بدون هیچ دغدغه‌ای در پایه ششم ابتدایی مشغول به تحصیل می‌شوند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان خلیل‌آباد گفت: اجرای این طرح ویژگی‌های چون رشد عاطفی، بالا بردن هوش، فکر و ارتقای علمی دانش‌آموزان را دربر می‌گیرد.

شکوهی با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده برای هفته معلم در شهرستان خلیل‌آباد، گفت: گردهمایی بزرگ فرهنگیان شهرستان خلیل‌آباد، حضور در مراسم با حضور مسئولان شهرستان،‌ برگزاری نمایشگاه هوشمندسازی مدارس، برپایی نمایشگاه آثار شهید مرتضی مطهری، برگزاری مسابقه فرهنگی را از جمله برنامه‌های این هفته است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان خلیل‌آباد ادامه داد: دانش‌آموزان این شهرستان در رشته قرآن و نهج البلاغه سال گذشته رتبه اول استان خراسان‌رضوی در بین دانش‌آموزان را کسب کردند.

شکوهی به ایجاد فعالیت‌های قرآنی در 15 آموزشگاه شهرستان اشاره کرد و افزود: با اعتبار 10 میلیارد ریال یک باب آموزشگاه شبانه‌روزی در مرکز بخش کندر در دست ساخت است که تاکنون 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود: هم‌چنین 5 نمازخانه در مدارس روستاهای ارغا، کلاته شادی، کندر، نقاب و یک خوابگاه شبانه‌روزی در کندر با مشارکت خیّران در دست ساخت می‌باشد که امید است در سال تحصیلی آینده به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول