اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای جوانان اصولگرای کرمان:

اصولگرایی یک جریان فکری و اعتقادی است

خبرگزاری فارس: دبیر شورای جوانان اصولگرای کرمان گفت: اصولگرایی یک جریان سیاسی نیست بلکه یک جریان فکری و عقیدتی است و به کسی اصولگرا می‌گوییم که در بندگی و عملکرد زندگی‌اش راهی غیر از راهی که خدا ترسیم کرده را نرود.

اصولگرایی یک جریان فکری و اعتقادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، میثم منظری‌توکلی شنبه شب در جلسه شورای جوانان اصولگرای کرمان اظهار داشت: همیشه در تاریخ گروه زورگویان و ظالمان توسط گروه دیگری که دارای اعتقاد کامل هستند، نابود شده‌اند و اگر این چنین نبود فساد و ظلم دنیا را فرا می‌گرفت.

وی افزود: باید افراد را بر اساس کیفیت ایمان محک زد و هیچگاه تعداد افراد را در نظر نگیریم زیرا افراد مؤمن تا آخر راه با گروه و تشکل باقی می‌مانند.

منظری‌توکلی تصریح کرد: در تمام کارها باید به خدا توجه و توکل کرد و هیچگاه دچار غرور نشویم و در مقابل دشمنان خدای بزرگ را فراموش نکنیم.

وی با اشاره به سخت بودن شناخت حق و باطل در بعضی زمان‌ها گفت: ابتدا باید حق را تعریف کرد تا بتوان به وسیله آن اهل حقیقت را شناخت.

دبیر شورای جوانان اصولگرای کرمان عنوان کرد: اختلاط حق و باطل سبب به وجود آمدن فتنه‌های مختلفی می‌شود و نتیجه آن را بارها در تاریخ مشاهده کرده‌ایم.

وی اذعان داشت: در بحث اصولگرایی ابتدا باید معیارها را تعریف و مشخص و طبق آنها افراد را آزمایش کرد.

منظری‌توکلی یکی از شرایط اصولگرایی را اطاعت محض از ولایت دانست و بیان داشت: کسی که خود را اصولگرا می‌داند باید مطیع امر ولی فقیه و سر سپرده دستورات دین مبین اسلام باشد.

وی اظهار داشت: اصولگرایی یک جریان سیاسی نیست و یک جریان فکری و عقیدتی است و به کسی اصولگرا می‌گوییم که در بندگی و عملکرد زندگی‌اش راهی غیر از راهی که خدا ترسیم کرده را نرود.

وی تصریح کرد: اگر کسی به آسانی به علت مسائل سیاسی آبروی کسی را ببرد، اصولگرا نیست و اصولگرا اهل دروغ، نفاق و ریا نیست.

منظری توکلی اظهار داشت: هدف نباید وسیله را توجیه کند و برای رسیدن به هدف مقدس باید از وسیله مقدس استفاده کرد و در این راه همه چیز را زیر پا نگذاشت.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول