اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نامزد جبهه متحد اصولگرایان در دشتستان:

تجمل‌گرایی مسئولان متناقض با مرام اصولگرایی است

خبرگزاری فارس: نامزد جبهه متحد اصولگرایان در دشتستان گفت: اشرافی‌گری و تجمل‌گرایی مدیران و مسئولان متناقض با مرام اصولگرایی است.

تجمل‌گرایی مسئولان متناقض با مرام اصولگرایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی‌نژاد بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اطلاعات خاصی که داریم یک گروه با نشست‌های برنامه‌ریزی شده تخریب اینجانب در قالب شب‌نامه و پخش وسیع شایعات در 48 ساعت آینده در حوزه انتخابیه‌ام را در دستور کار دارند که از مردم با بصیرت منطقه درخواست می‌شود به این مسائل توجه نکنند.

وی افزود: حتی گروه‌های رقیب برای پایین آوردن انگیزه دوستداران و هواداران، اقدام به پخش شایعه‌هایی مبنی بر کناره‌گیری از انتخابات به نفع یک جریان خاص کرده‌اند که آن را تکذیب می‌کنم و اعلام می‌دارم که همچنان باقوت این مسیر را ادامه خواهم داد تا مردم خود اصلح‌تر را به عنوان نماینده‌شان راهی مجلس شورای اسلامی کنند.

این نامزد جبهه متحد اصولگرایان خاطر نشان کرد: اشرافی‌گری و تجمل‌گرایی مدیران و مسئولان متناقض با مرام اصولگرایی و ارزش‌های پذیرفته نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

موسوی‌نژاد یادآور شد: اگر ایستادگی مقابل نفاق و تزویر و رسوا کردن آن تندروی است، ما تندرو هستیم؛ این شیوه، شیوه علی(ع) و تبعیت از امیرالمومنین(ع) است؛ در مقابل ظلم کوتاه نخواهیم آمد و شیوه و مبنای ما بر اساس منطق و مبانی اعتقادی است.

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان در حوزه انتخابیه دشتستان عنوان کرد: روندی برای انتخاب مطلوب و مورد پذیرش است که مبتنی بر معرفت و بصیرت بوده و در فضایی سالم و شفاف فرصت انتخاب آگاهانه و دقیق را در اختیار عموم قرار دهد.

وی افزود: همه ما باید بستر برگزاری انتخاباتی سالم و در شأن مردم دشتستان را فراهم ساخته و فرصت انتخاب صحیح را متناسب با خواست و اراده مردم آماده کرده و با چشم دوختن به افق‌های متعالی انقلاب اسلامی و درس گرفتن از گذشته و با جدیتی تمام، انتخاباتی سالم، پاک و اسلامی را رقم بزنیم.

این کاندیدای اصولگرا یادآور شد: عرصه سیاست، فرهنگ و بحث‌های طلبگی از هم مجزا نیستند، تنها اقتضای زمان، تفاوت در بروز آن را موجب می‌شود و در واقع سیاست ما عین دیانت ماست و تار و پود سیاست و فرهنگ را دیانت تشکیل داده است.

وی با اعلام اینکه کم‌کاری‌ها سبب فسادهای مالی 3 هزار میلیارد تومانی شده است افزود: این وضعیت با ادعای ولایت‌مداری در منافات است.

موسوی‌نژاد وظیفه نمایندگان مجلس را قانون‌گذاری و نظارت بر قوانین مصوب ذکر کرد و گفت: جامعیت قوانین وضع شده با دید کارشناسی و تخصصی به موضوعات گوناگون، می‌تواند راه حل مناسبی برای بسیاری از معضلات جامعه باشد.

وی اضافه کرد: حضور من در عرصه انتخابات هم بر همین اساس و تکلیف‌گرایانه‌ است؛ حرکت سیاسـی ما با مشـی و الگوی علوی و سیاسـت اسلامی است.

موسوی‌نژاد تصریح کرد: اگر نماینده مردم دشتستان بتواند از همه ظرفیت‌های نمایندگی خود استفاده کند، مسلما شاهد گام‌های بزرگی در توسعه این شهرستان و احقاق حقوق مردم نجیب این شهرستان همپای پیشرفت کشور اسلامی‌مان خواهیم بود.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول