اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اصفهان خبر داد

راه‌اندازی 2 موزه در کلان‌شهر اصفهان در آینده‌ای نزدیک

خبرگزاری فارس: استاندار اصفهان گفت: به زودی دو موزه در کلان‌شهر اصفهان ایجاد می‌شود و حفظ ساختمان‌های میراثی از مهم‌ترین وظایف تمام این افراد است و تمام شهر‌های اصفهان باید از وجود یک موزه برخوردار شوند.

راه‌اندازی 2 موزه در کلان‌شهر اصفهان در آینده‌ای نزدیک

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا ذاکراصفهانی بعد از ظهر امروز در همایش روز ملی شوراهای اسلامی اظهار داشت: شورا‌های اسلامی شهر و روستا در سه دوره از فعالیت خود اقدامات مطلوبی را برای شهروندان انجام داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه دست‌یابی به رضایتمندی مردم باید سرلوحه فعالیت شورا‌ها قرار بگیرد، اضافه کرد: شورا‌ها به عنوان نمایندگان مردم در سطح جامعه هستند و افزایش اختیارات شورا‌ها برای برآورده شدن تمام انتظارات مردم از نیاز‌های جامعه امروز است.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه شورا‌ها و شهرداری‌ها باید در کنار یکدیگر در راستای رشد و پیشرفت شهر‌ها و روستا‌ها گام بردارند، تصریح کرد: شورا‌های اسلامی به عنوان رکن سیاسی و اجرایی کشور به شمار می‌روند و شورا‌ها باید در سال جاری به عنوان سال پایانی فعالیت خود در این دوره، پروژه‌های نیمه‌تمام خود را به پایان برسانند.

وی به پروژه‌های اجرایی اصفهان در سال جاری اشاره کرد و ادامه داد: استانداری اصفهان برای سال جاری 4 هزار و 600 پروژه در دستور کار خود دارد و در سال گذشته نیز 4 هزار پروژه در سطح استان اجرایی شده است.

ذاکراصفهانی با اشاره به اینکه نقاط قوت و ضعف شورا‌ها در سطح کشور باید شناسایی و برطرف شود، تأکید کرد: فقدان آموزش شورا‌ها یکی از مهم‌ترین نقاط ضعف شورا‌ها به شمار می‌رود و مسئولان باید با آموزش مطلوب و مناسب در راستای هدفمند شدن فعالیت‌ شورا‌ها تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه به زودی دو موزه در کلان‌شهر اصفهان ایجاد می‌شود، افزود: حفظ ساختمان‌های میراثی از مهم‌ترین وظایف تمام این افراد است و تمام شهر‌های اصفهان باید از داشتن یک موزه برخوردار شوند.

استاندار اصفهان بیان کرد: برگزار نشدن جلسات هم‌اندیشی و فقدان ارتباط ارگانیک شورا‌ها با سایر سازمان‌ها و مجموعه‌های فعال و خدمت‌رسان در سطح شهر از دیگر نقاط ضعف شورا‌هاست.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول