اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کازرون:

رشد و توسعه امارات به برکت کشور ایران است

خبرگزاری فارس: خطیب نماز جمعه کازرون با بیان اینکه رشد و توسعه امارات به برکت کشور ایران است گفت: این کشور بهتر است یاد بگیرد با بزرگتر از خود چگونه حرف بزند.

رشد و توسعه امارات به برکت کشور ایران است

به گزارش خبر گزاری فارس از کازرون، حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌های نماز جمعه امروز کازرون اظهار داشت: کشور امارات باید به شناسنامه خود نگاهی بیندازد و یاد بگیرد که با بزرگترهای خود چگونه حرف بزند و لقمه بزرگتر از دهانش بر ندارد.

وی افزود: جزایر سه گانه اعم از تنب کوچک و تنب بزرگ و ابوموسی متعلق به کشور جمهوری اسلامی ایران است و هیچ قدرتی نیز جرأت نگاه چپ انداختن به آن را ندارد.

امام جمعه کازرون ضمن گرامی‌داشت روز ملی خلیج فارس گفت: این خلیج همیشه به‌نام فارس مزین بوده و به همین نام باقی می‌ماند و امیدواریم که کشورهای حاشیه خلیج فارس سر عقل بیایند و دل به بیگانه نبندند.

خرسند در ادامه با ابراز تأسف از اینکه کشورهای حاشیه خلیج فارس از بعد از انقلاب اسلامی تاکنون همیشه در جناح مخالف با جمهوری اسلامی بوده‌اند، گفت: به خاطر اینکه در راستای منافع استکباری قرار گرفته‌اند بعضی از واقعیت‌ها را وارونه جلوه می‌دهند از جمله همین نام خلیج فارس که از گذشته تاکنون به این نام در تاریخ‌ها ثبت شده است.

این مسئول 12 اردیبهشت ماه سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم  را گرامی داشت و اضافه کرد: شهید مطهری یک نمونه واقعی از یک معلم دلسوز بود و سالروز شهادت آن استاد بهانه‌ای برای تجلیل از معلمان و اساتید دلسوز جامعه است.

وی در بخش دیگر سخنانش با بیان اینکه تأثیر معلم در بسیاری از موارد از تأثیر وراثت‌ها نیز اثرگذارتر است، ادامه داد: بنابراین معلمان باید قدر این موقعیت‌ها را بدانند و در راستای تربیت و اخلاق دانش‌آموزان تلاش کنند.

خرسند به فرا رسیدن روز شوراهای اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: شوراها برآمده از متن مردم هستند و باید در راستای برآورده کردن نیازهای شهروندان قدم بردارند و از وارد شدن به مسئله خطی و سیاسی اجتناب کنند.

خطیب نماز جمعه کازرون در پایان از برگزاری پیش همایش کنگره سلمان فارسی در پنج‌شنبه آینده در کازرون خبر داد و ار مسئولان فارس و شهرستان کازرون و نیزاز نخبگان این استان خواست که در این همایش شرکت کنند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول