اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار میانه:

تبعیت از ولایت فقیه دشمنان را ناامید می‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان میانه گفت: تبعیت، ایستادگی و لبیک‌گویی به ولایت فقیه موجب آسیب ندیدن انقلاب و ناامیدی دشمنان می‌شود.

تبعیت از ولایت فقیه دشمنان را ناامید می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان میانه، تقی خلفاپور در گردهمایی خانواده شهدا و ایثارگران اظهار کرد: ایثارگران همواره در خط مقدم‌اند و تا زمانی که چنین باشد به انقلاب اسلامی ایران آسیبی نرسیده و دشمنان اسلام ناامید خواهند شد چرا که امروز نیز تبعیت، ایستادگی و لبیک‌گویی به ولایت فقیه همچون دوران امام راحل است.

وی با اشاره به توفیق بزرگ شکوفایی اسلام در کشورهای مختلف در سی و سومین سال پیروزی انقلاب افزود: الحمدالله در این سی و سه سال که از عمر انقلاب می‌گذرد به مسائل و مشکلات بزرگی فائق آمده‌ایم از جمله پیاده کردن حکومت اسلام در ایران، پیروزی در هشت سال جنگ تحمیلی و سربلندی‌های دیگر در مسائل علمی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و غیره و اخیرا الگوبرداری کشورهای منطقه از نظام اسلامی که جای بسی شکر دارد.

وی تاکید کرد: دیری نمی‌پاید که کشورهای اسلامی همگی رسماً پیرو مقام معظم رهبری شده و در جهانی کردن اسلام ناب محمدی یاری‌گر ما خواهند شد.

خلفاپور اضافه کرد: سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران و همه ما باید دست در دست هم دهیم تا این قشر ایثارگران را همیشه آماده و سرپا نگهداریم چرا که اینها سرمایه و قدرت نظامند و این با موقعیت‌شناسی و تلاش و انجام وظیفه امکانپذیر است زیرا تداوم این قشر موجب تداوم و حفظ قدرت نظام است.

وی با بیان اینکه ما ماموریت‌هایمان را در گذشته خوب انجام داده و سربلند وارد سال 91 خواهیم شد تاکید کرد که ماموریت‌مان در آینده متفاوت و نیازمند دقت عمل بیشتری خواهد بود.

انتهای پیام/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول