اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار اسدی:

دنیا‌زدگی آفت انقلاب است/عاقبت به خیری در تبعیت از ولایت است

خبرگزاری فارس: فرمانده لشکر عاشورا گفت: دنیا‌زدگی آفت انقلاب است و همه وظیفه داریم از آن پرهیز کنیم.

دنیا‌زدگی آفت انقلاب است/عاقبت به خیری در تبعیت از ولایت است

سردار محمد جعفر اسدی در حاشیه رونمایی از کتاب " هنوز مرا نشناخته‌ای " مجموعه خاطرات شهید مرحمت بالا‌زاده در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: استکبار 33 سال است که علیه ملت ایران تهدید می‌کند ولی در تمام این سال‌ها پوزه‌اش به زمین خورده است.

وی با یادآوری اینکه انتخابات مجلس نهم شیرین‌ترین و زیباترین امتحان ملت ایران در پشتیبانی از نظام اسلامی بوده است، خاطرنشان کرد:‌ملت ما یقین داشته باشد استکبار جهانی هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و ما تا دو پشتوانه ولایت و امت را داریم هیچ غم و غصه‌ای از هجمه‌های دشمن نداریم.

فرمانده لشکر عاشورا یادآور شد: ما مطمئن هستیم با این مردم شریف و نجیب که امروز با این حال و هوا در مراسم شهدا حاضر شده و با شوق و علاقمندی تداوم بخش راه شهدا هستند هرگز تسلیم دشمن نمی‌شویم.

اسدی خاطرنشان کرد:‌عظمت حضور ملت، این نظام را برای همیشه بیمه کرده است و تا زمانی که یاد و خاطره شهدا و مجاهدت آنها در این سرزمین پا برجا‌ست استکبار جهانی نمی‌تواند کاری از پیش ببرد.

این مسئول افزود: اگر زمانی از این ملت جدا شدیم آن وقت میدان جولان دشمن است و در آن صورت می‌تواند بر این کشور سیطره پیدا کند.

 

آمادگی نیروهای مسلح بر قلب تاریک دشمن رعد ترس انداخته است

این فرمانده دوران دفاع مقدس در پاسخ به سئوالی در مورد آمادگی نیروهای مسلح برای مقابله با تهدیدها و حمله احتمالی کشورهای غربی به ایران به خبرنگار فارس بیان داشت: زمانی که دشمن جنگ را بر ما تحمیل کرد نیروهای مسلح ما در این رتبه عظمت و قدرت نبودند در حالی که امروز بعد از گذشت 20 سال از پایان جنگ قدرت و صلابت نیروهای مسلح ما در دنیا زبانزد خاص و عام است.

اسدی تصریح کرد: اگر دشمن کوچکترین تحرکی داشته باشد ارتش و سپاه جان بر کف در کنار سایر نیروها زمین و آسمان را برای آنها به میدان مرگی تبدیل می‌کنند که در تاریخ و حاکمیت سیاه خود نظیر آن را ندیده‌اند.

وی ادامه داد: با اقتدار نیروهای مسلح ما هیچ نگرانی از بابت مواجهه با دشمن نداریم و تنها نگرانی ما این است که مبادا مسئولان و کارگزاران ما دنیا‌زده شوند و با رفتن به تجملات و ظواهر دنیا از فلسفه و اساس نظام اسلامی غافل شوند که این بزرگترین آفت برای انقلاب اسلامی است.

 

هر کس قدر ولایت را نشناسد ذلیل می‌شود

این فرمانده دوران دفاع مقدس در پاسخ به سئوالی در زمینه فتنه‌انگیزی برخی از فریب‌خوردگان داخلی به خبرنگار فارس اظهار داشت: دعا می‌کنیم خدا آنها را هدایت کند و امیدواریم به راه ملت بیایند ت با عزت از دنیا بروند.

اسدی نمونه افراد عاقبت به خیر نشده را طلحه و زبیر توصیف کرد و گفت: هر کس از مسیر ولایت و امت جدا شد ولو طلحه و زبیر باشد که مدال افتخار از دست پیامبر گرفتند عاقبت به خیر نشده و در گرداب روزگار هلاک تمایلات خود می‌شوند.

این مسئول خاطرنشان کرد: آنهایی که در مسیر ولایت و اسلام آمدند به یقین عاقبت به خیر شدند که نشانه‌ای از آن را در تبعیت بی چون و چرای جوان 13 ساله اردبیلی می‌بینیم که تمام هستی خود را به پای اسلام و ولایت هدیه کرد.

فرمانده لشکر عاشورا با تجلیل از مقام شهید مرحمت بالا‌زاده یادآور شد: این شهید والامقام با داشتن سرمایه‌های عظیم معنوی، عبادی و انسانی الگوی بی‌نظیر نوجوانان و جوانان ماست که تابعان آن می‌توانند عاقبت به خیر شوند.

اسدی بیان داشت: ما در پرتو ولایت به سربلندی می‌رسیم و هر کس این را قدر نشناسد ذلیل می‌شود.

وی خطاب به جوانان و نوجوانان ادامه داد: جوانان و نوجوانان تلاش کنند تا در عرصه علم پاسدار بهترین دستاوردهای انقلاب اسلامی باشند چرا که امروز جهاد در سنگر علم و فرهنگ کم از جهاد در سنگر مقابله رو در رو با دشمن نیست.

وی در پایان سخنان خود به خبرنگار فارس اظهار داشت: نسل آینده انقلاب باید تلافی عقب‌ماندگی‌های گذشته را بکنند و نگذارند چرخه توسعه کشور که به سمت پیشرفت حرکت می‌کند متوقف شود.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول