اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

رسالت عظیم آموزش و پرورش تربیت دینی است

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: رسالت عظیم آموزش و پرورش تربیت دینی نسل آینده است.

رسالت عظیم آموزش و پرورش تربیت دینی است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری صبح امروز در مراسم بازگشایی مدارس اردبیل و نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت در آموزشگاه فاطمة‌‌الزهرای اردبیل اظهار داشت: آموزش و پرورش نباید در دو حوزه غفلت کند که یکی آموزش دینی نسل آینده و دیگری پاسخگویی شفاف و روشن به نسل سوم و چهارم انقلاب است.
وی با یادآوری اینکه در این میدان سخت معلمان و فرهنگیان نقش پیشتازی را ایفا می‌کنند، افزود: اگر بتوانیم با تکیه بر این دو اصل نسل آینده را تربیت کنیم آینده این نظام نیز تضمین می‌شود.
این مسئول با گرامیداشت یاد و خاطره دلاوری‌های رزم‌آوران هشت سال جنگ تحمیلی ابراز داشت: ما امروز هر چه آثار و بقایای عزت و افتخار داریم مربوط به فرهنگ دفاع مقدس و به یادگار مانده از حافظان این ایام، شهدا، ایثارگران و رزمندگان است.
استاندار اردبیل ادامه داد: امیدواریم در این میدان و در عرصه تعلیم و تربیت فرزندان صادقی را تربیت کرده و بتوانیم به وظیفه سربازی خود در نظام اسلامی ادای تکلیف کنیم.
صابری با یادآوری وصیت شهید مرحمت بالازاده، به نامگذاری مدرسه فاطمة‌الزهرا اشاره کرد و بیان داشت: باید دانش‌آموزان این مدرسه از حضرت زهرا الگو بگیرند چرا که آن حضرت اولین شهیده راه دفاع مقدس امامت و ولایت بود.
وی در ادامه سخنان خود ابراز داشت: حضرت زهرا برای دختران و زنان ما امروز پیام‌آور شرف، حیثیت و حریم‌داری حجاب است و همه وظیفه داریم در محیط‌های دانش‌آموزی از این الگو تبعیت کنیم.
این مسئول در ادامه سخنان خود به شرایط سخت منطقه‌ای به ویژه تحولات منطقه اشاره کرد و گفت: امروز در سخت‌ترین شرایط انقلاب اسلامی ما به مدلی ماندگار تبدیل شده است که با حضور رئیس‌جمهوری در صحنه بین‌المللی سازمان ملل ابعاد آن بیشتر تبیین و روشنگری می‌شود.
استاندار اردبیل اظهار داشت: سرزمین ایثار و مقاومت در دل استکبار جهانی از پیام انقلاب سخن به میان می‌آورد تا دشمن را در خاک خود دچار واهمه و ترس کند و لرزه بر اندام آنها انداخته و تحرکی عظیم به حرکت‌های آزادی‌بخش دنیا بدهد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صابری در پایان سخنان خود ابراز داشت: ما تا انتهای راه در تحقق اهداف امام راحل و خون شهدا و گسترش بیداری اسلامی تلاش می‌کنیم و معتقدیم نسل آینده نیز باید به راه و سلوک متوسل شود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول