اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان

1000 اثر دانش‌آموزان نخبه دشتستان به نمایش گذاشته شد

خبرگزاری فارس: یک‌هزار اثر از دانش‌آموزان نخبه دشتستان به نمایش گذاشته شد.

1000 اثر دانش‌آموزان نخبه دشتستان به نمایش گذاشته شد

به‌ گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان فرماندار دشتستان شامگاه یکشنبه در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دانش‌آموزان دشتستان اظهار داشت: در سال تولید ملی باید به نخبگان و کارآفرینان اهمیت بیشتری داده شود تا بتوانیم به اهداف مورد نظر برسیم.

غلامحسین خسروی افزود: حمایت از نخبگان علمی دشتستان در سال جاری در دستور کار قرار دارد و در این راستا از تمام ظرفیت موجود بهره می‌بریم.

وی اضافه کرد: دانش‌آموزان این شهرستان دارای خلاقیت و ابتکارات زیادی هستند و ارائه بیش از یک‌هزار اثر در این جشنواره نشان‌دهنده این امر است.

رئیس اداره آموزش و پرورش دشتستان نیز اظهار داشت: این نمایشگاه بخشی از توانمندی‌های علمی و خلاقیت دانش‌آموزان را به نمایش گذاشته است.

عباسعلی اسدی برپایی این نمایشگاه‌ها را مورد تاکید قرار داد و افزود: ایجاد انگیزه و تفکر خلاقانه دانش‌آموزان از اثرات برپایی چنین نمایشگاه‌هایی است.

وی خاطر نشان کرد: استفاده کاربردی موضوعات درسی از سوی دانش‌آموزان به عمل و مهارت از دیگر مزایای این نمایشگاه‌هاست.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دشتستان بر انجام فعالیت‌های علمی و پژوهشی تاکید کرد و بیان داشت: فعالیت‌های پژوهشی باید در مدارس شروع شود تا دانش‌آموزان همراه با فراگیری علم با فعالیت‌های پژوهشی نیز آشنا شوند.

اسدی یادآور شد: در این نمایشگاه بیش از یک‌هزار اثر و مدل کار در موضوعات فیزیک، اینترنت، ریاضی، دین، فرهنگ، نظامی و مشاوره‌ای فیزیک و شیمی در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

وی اذعان کرد: در این نمایشگاه آثار دانش‌آموزان در قالب‌های مختلف مثل ماکت، نقاشی، تحقیق و در قالب‌های مختلفی مثل دین، حجاب، روابط اجتماعی، نانو تکنولوژی، ساختمان، جنگ و ... به مدت یک هفته برای دانش‌آموزان دائر است.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول