اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تبریز خبر داد

تحقق 85 درصدی بودجه سال 90 شهرداری تبریز

خبرگزاری فارس: شهردار تبریز از تحقق 85 درصدی بودجه سال 90 شهرداری خبر داد و از آن به عنوان موفقیتی قابل توجه برای شهرداری و شهر تبریز یاد کرد.

تحقق 85 درصدی بودجه سال 90 شهرداری تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، شهردار تبریز از تحقق 85 درصدی بودجه سال 90 شهرداری خبر داد و از آن به عنوان موفقیتی قابل توجه برای شهرداری و شهر تبریز یاد کرد.

علیرضا نوین این حجم از تحقق بودجه سالانه را موفقیتی بزرگ برای شهرداری تبریز و نیز نشان‌دهنده عزم و تلاش جدی این مجموعه برای تحقق اهداف توسعه شهر و در کنار آن همکاری و مشارکت عموم شهروندان در روند توسعه و عمران شهری یاد و اظهار کرد: تحقق 85 درصدی بودجه سال 90 شهرداری تبریز نشان می‌دهد که برخلاف اظهارنظرهای غیرکارشناسی برخی افراد، بودجه 90 نه تنها غیر واقعی نبوده بلکه در صورت عدم بروز مشکلات مربوط به فروش و انتشار اوراق مشارکت در سال 90، این بودجه قابلیت تحقق 100 درصدی را نیز داشت با این حال از آن جا که فروش اوراق مشارکت و مشکلات مربوط به آن ارتباط مستقیم با سیاست‌های بانک مرکزی داشته و شهرداری هیچ نقشی در بروز مشکلات مربوط به آن نداشت ، ما شاهد تأثیر مستقیم آن در کاهش 15 درصدی بودجه پیشنهادی شهرداری بودیم.

شهردار تبریز در عین حال با اعلام اینکه طی روزهای باقی‌مانده از سال و با توجه به استقبال شهروندان برای پرداخت عوارض و جرایم سالانه خود به شهرداری شاهد افزایش چند درصدی تحقق بودجه سال 90 خواهیم بود افزود: پیش‌بینی می‌شود این بودجه طی روزهای باقی‌مانده از سال به تحقق 90 درصدی هم برسد.

شهردار تبریز در خاتمه ابراز امیدواری کرد در سال 91 نیز شهروندان تبریزی همانند سال‌های گذشته شهرداری تبریز را در توسعه و عمران شهری یاری کنند. 

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول