اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال آینده

بودجه شهرداری خوراسگان بالغ بر 20 میلیارد تومان است

خبرگزاری فارس: شهردار شهر خوراسگان گفت: بودجه شهرداری خوراسگان در سال آتی بالغ بر 20 میلیارد تومان است که 70 درصد از این بودجه به مباحث عمرانی و 30 درصد از آن نیز به مباحث جاری اختصاص دارد.

بودجه شهرداری خوراسگان بالغ بر 20 میلیارد تومان است

محمد هویدا امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه خوراسگان یکی از شهر‌های شهرستان اصفهان است، اظهار داشت: خوراسگان در شرق کلان‌شهر اصفهان واقع شده و از لحاظ جغرافیایی با دو شهرداری مناطق چهار و 10 اصفهان هم‌مرز است.

وی با اشاره به اینکه مساحت خوراسگان بالغ بر 7 هزار و 500 هکتار است، اضافه کرد: جمعیت خوراسگان براساس آخرین سرشماری نفوس و مسکن بالغ بر 116 هزار نفر است.

شهردار شهر خوراسگان با اشاره به اینکه بودجه سال 90 بالغ بر 15 میلیارد و 600 میلیون تومان بوده است، تصریح کرد: 65 درصد از این بودجه به مباحث عمرانی و 35 درصد دیگر آن به مباحث جاری اختصاص دارد.

وی با اشاره به اینکه بودجه پیش‌بینی شده برای خوراسگان در سال جاری به صورت 100 درصد محقق شده است، ادامه داد: بودجه شهرداری خوراسگان در سال آتی بالغ بر 20 میلیارد تومان است که 70 درصد از این بودجه به مباحث عمرانی و 30 درصد از آن نیز به مباحث جاری اختصاص یافته است.

هویدا تأکید کرد: چاپ و انتشار کتاب شهدای شهر خوراسگان مهم‌ترین رخداد فرهنگی این شهر در سال جاری به شمار می‌رود.

وی به برنامه‌های اجرایی شهرداری خوراسگان در سال آتی اشاره کرد و افزود: تکمیل مجتمع فرهنگی شریعتی در محله سفلی با زیربنایی بالغ بر 4 هزار مترمربع، تکمیل مجتمع فرهنگی شهدای ستار در محله ستار با زیربنای یک هزار و 500 متر و تکمیل مجتمع فرهنگی مسجد سید در محله علیا از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی در سال آتی است.

شهردار شهر خوراسگان بیان داشت: در سال جاری بیش از 26 پروژه در شهر خوراسگان اجرا شده است و در سال آتی نیز حدود 25 پروژه در این شهر اجرا می‌شود.

وی با اشاره به تصویب طرح جامع شهر در سال جاری گفت: بازنگری طرح تفضیلی، تدوین سند چشم‌انداز افق 1404 و نصب و راه‌اندازی سیستم جامع شهر‌سازی از دیگر اقدامات صورت گرفته در سال جاری در این شهر به شمار می‌رود.

هویدا به مهم‌ترین مشکلات موجود در خوراسگان اشاره کرد و اظهار داشت: بیشتر مردم این شهر کشاورز هستند و به دلیل خشک‌سالی‌های اصفهان طی سال‌های گذشته سبب کمبود درآمد‌های مردمی شده است.

وی اضافه کرد: بافت فرسوده نیز یکی از مهم‌ترین چالش‌های موجود در خوراسگان به شمار می‌رود و بیش از 123 هکتار بافت فرسوده در خوراسگان وجود دارد.

انتهای پیام/صا10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول