اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تایباد:

ایستادگی در راه احقاق حق ملت ایران خاری در چشم دشمنان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه تایباد گفت: استقلال و سربلندی ایران اسلامی و ایستادگی در راه احقاق حق ملت سرفراز ایران خاری در چشم دشمنان است.

ایستادگی در راه احقاق حق ملت ایران خاری در چشم دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از تایباد، حجت‌الاسلام محمد محدثی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان تایباد با اشاره به مقام و منزلت و فضائل حضرت فاطمه‌زهرا(س)، آن حضرت را الگویی جاودانه برای همه زنان عالم خواند.

امام جمعه شهرستان تایباد در اجتماع مردم نمازگزار جمعه تایباد در مسجد جامع امام صادق(ع) شهر تایباد اظهار داشت: سیره و روش زندگانی حضرت زهرا(س) که براساس راستگویی، صداقت بوده است بهترین الگو برای زنان مسلمان است.

خطیب جمعه تایباد هم‌چنین به سالروز عملیات بیت‌المقدس و جنگ ویتنام اشاره کرد.

وی با یادآوری روز ملی خلیج فارس بر حق مسلم ایران اسلامی و توطئه دشمنان انقلاب اشاره کرد و گفت: استقلال و سربلندی ایران اسلامی و ایستادگی در راه حقوق حقه ملت سرفراز ایران خاری در چشم دشمنان است.

امام جمعه تایباد هم‌چنین با اشاره به روز عقیدتی سپاه توجه به بُعد فرهنگی و عقیدتی را از ویژگی‌های خاصی برشمرد که سبب ارتقای بصیرت و معرفت دینی شده است.

محدثی شهادت استاد شهید آیت‌الله مرتضی مطهری و روز معلم را گرامی داشت و گفت: همان زمانی که از هر زمان دیگری بیش‌تر به فکر و قلم و هدایت استاد مطهری نیاز بود، دشمنان آن مرد بزرگ را از ما گرفتند.

وی به همگان توصیه کرد برای کسب معارف ناب اسلامی آثار استاد مطهری را مطالعه کنند.

امام جمعه تایباد شخصیت استاد مطهری را کم‌نظیر خواند و احترام به مقام و منزلت معلم را بسیار مهم برشمرد.

خطیب جمعه تایباد با یادآوری نام‌گذاری سال به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی رهبر فرزانه انقلاب با اشاره به روز کارگر، کار و تلاش را از امور پسندیده اسلامی خواند و گفت: کار و تلاش سبب رشد اقتصادی کشور و بی‌نیازی از بیگانگان و پیشرفت میهن اسلامی شده و دشمنان انقلاب را ناامید می‌کند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول