اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استانداری آذربایجان‌شرقی:

ایران استقلال‌طلب توانسته با ایمان ملتش در برابر هر تهدیدی ایستادگی کند

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: ایران تنها کشور مستقلی بوده که توانسته با ایمان و اعتقاد ملت خود در برابر هر تهاجم و تهدیدی ایستادگی کند که نمونه آن در زمینه تکنولوژی و انرژی هسته‌ای مشهود است

ایران استقلال‌طلب توانسته با ایمان ملتش در برابر هر تهدیدی ایستادگی کند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمد اشرف‌نیا پیش از ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران تاکید کرد: وجود آثار تاریخی در کشور منبع ارزشمندی بوده که با بررسی آنها می‌توان نحوه فعالیت‌های گذشتگان را ارزیابی کرده و از این طریق برنامه مشخصی برای رسیدن به پیشرفت برای آینده مشخص کرد.

وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی و تاریخی آذربایجان‌شرقی گفت: استان آذربایجان‌شرقی با توجه به موقعیت جغرافیایی در منطقه‌ای قرار گرفته که دروازه غرب به شرق در مسیر جاده ابریشم بوده و به دلیل موقعیت خاص خود همواره در عرصه‌های مختلف اقتصادی، علم و صنعت پیشتاز بوده است.

اشرف‌نیا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جایگاه ایران در جهان یادآور شد: ایران در بخش‌های مختلف در جهان جایگاه خاصی پیدا کرده و برآیند تلاش مردم مورد توجه جهانیان قرار گرفته و از فعالیت‌های صنعتی و علمی گرفته تا فرهنگی چشم‌انداز روشنی دارد.

وی عنوان کرد: ایران تنها کشور مستقلی بوده که توانسته با ایمان و اعتقاد ملت خود در برابر هر تهاجم و تهدیدی ایستادگی کند که نمونه آن در زمینه تکنولوژی و انرژی هسته‌ای مشهود است.

معاون عمرانی استانداری آذربایجان‌شرقی همچنین ضمن تقدیر از فعالیت‌های سازمان میراث فرهنگی، در احیا و حفاظت از آثار فرهنگی و تاریخی و اجتماعی این استان تاکید کرد و یادآور شد: میراث فرهنگی آذربایجان‌شرقی در عمر دولت‌های نهم و دهم رشد چشمگیری داشته است.

انتهای پیام/ر20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول