اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر خانه صنعت، معدن و تجارت ایران:

صنایع محور غرب مشهد هر چه سریع‌تر ساماندهی شود

خبرگزاری فارس: دبیر خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: صنایع محور غرب مشهد هر چه سریع‌تر توسط مسئولان امر باید ساماندهی شود.

صنایع محور غرب مشهد هر چه سریع‌تر ساماندهی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محسن شرکاء ظهر امروز در جلسه نخستین کارگروه استانی ستاد تسهیل امور پشتیبانی واحدهای تولیدی و شهرک‌های صنعتی خراسان‌رضوی در محل استانداری خراسان‌رضوی اظهار داشت: از دیدگاه سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی تمام هزار و 220 مصوبه ستاد تسهیل واحدهای تولیدی در سفر به استان اجرایی شده است.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی با ابراز تأسف از اینکه 80 درصد از این مصوبات در بیرون سازمان هم‌چنان بلاتکلیف مانده است، یادآور شد: باید نسبت به تعیین بودجه استانی در این موضوع توجه ویژه‌ای شود.

*فعالیت 5 کارگروه برای چرخاندن چرخ صنعت در خراسان‌رضوی

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی نیز در این کارگروه گفت: در حال حاضر پنج گروه کاری در قالب کارگروه استانی ستاد تسهیل امور پشتیبانی واحدهای تولیدی و شهرک‌های صنعتی این استان تشکیل شده است.

راضیه علیرضایی افزود: گروه‌های کاری سرمایه‌گذاری و امور خاص، بانکی و تسهیلات، امور مالیاتی، تأمین اجتماعی و گمرک، امور معادن و صنایع معدنی و امور انرژی، شهرک‌های صنعتی و محیط زیست از جمله این گروه‌های کاری است.

وی یادآور شد: در همین راستا برای ریاست هر کدام از این گروه‌های کاری به ترتیب رؤسای خانه صنعت، معدن و تجارت، انجمن مدیران صنایع، اتاق صنعت، معدن، تجارت و کشاورزی، سازمان نظام مهندسی معدن و کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایی خراسان‌رضوی انتخاب شده‌اند. 

*بازارچه تعاون در خراسان‌رضوی ایجاد شود

رئیس اتاق تعاون خراسان‌رضوی نیز در این جلسه اظهار داشت: بازارچه تعاون نقش بسزایی در افزایش میزان اشتغال و کارآفرینی دارد و باید هر چه سریع‌تر در این استان ایجاد شود.

رضویان با اشاره به وجود بیش از 10 هزار شرکت تعاونی در سطح استان خراسان‌رضوی، ابراز تأسف کرد: با وجود زحمت‌های کشیده شده در سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی با این حال اتاق تعاون این استان مورد بی‌مهری قرار گرفته است. 

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول