اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت و تجارت استان بوشهر:

صنایع تبدیلی خرما در دشتستان توسعه می‌یابند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: صنایع تبدیلی خرما در دشتستان توسعه می‌یابند.

صنایع تبدیلی خرما در دشتستان توسعه می‌یابند

اسماعیل مرحمتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: ایجاد اشتغال و توسعه فرصت‌های شغلی از اهداف مهمی است که دولت خدمتگزار در خلال برنامه‌های خود توجه خاصی به آن داشته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر خاطر نشان کرد: صنعت کشاورزی زمینه مناسب برای ایجاد فرصت‌های شغلی متعدد را دارد و باید با شناخت توانایی‌های استان بوشهر برنامه‌ریزی جامع و کارآمدی در این زمینه صورت پذیرد که این سازمان در سال‌های اخیر توجه خاصی به این مساله داشته است.

مرحمتی بیان داشت: شهرستان دشتستان با دارا بودن بیش از 3 میلیون اصله نخل درصد بالایی از تولیدات خرمای استان بوشهر را به خود اختصاص داده است.

وی در همین راستا اضافه کرد: احداث واحد بزرگ بسته‌بندی خرما در شهرستان دشتستان از اقدامات مهمی است که در این شهرستان شاهد آن بوده‌ایم و با احداث این واحد بیش از 5 هزار فرصت شغلی مستقیم و 15 هزار فرصت شغلی غیر مستقیم در شهرستان دشتستان ایجاد می‌شود.

مرحمتی بیان داشت: رهبر معظم انقلاب امسال را سال حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی معرفی کرده‌اند و هر فرد بنا به مسئولیتی که دارد باید برای تحقق اهداف والای این شعار تلاش کند.

وی ادامه داد: حمایت از نخل‌داران و تولید‌کنندگان خرما در شهرستان دشتستان و تقویت کشاورزان از برنامه‌هایی است که در دستور کار داریم و با تمام توان در این راستا تلاش خواهیم کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به اینکه مدیران شهرستان دشتستان پیگیری‌های فراوانی برای بهبود شرایط و وضعیت تولیدکنندگان خرما داشته‌اند تاکید کرد: با همکاری و تعامل بین همه مسئولان شهرستان تولیدکنندگان خرما در دشتستان حمایت می‌شوند.

مرحمتی گفت: صنایع تبدیلی خرما در دشتستان توسعه می‌یابند و بدون تردید این امر در رونق خرما بسیار تاثیرگذار است و سازمان صنعت و معدن و تجارت حمایت لازم را از این امر خواهد داشت.

وی یادآور شد: از تولیدکنندگان خرما انتظار داریم کیفیت خرمای تولیدی خود را بالا ببرند تا بازار بهتر و مطمئن‌تری داشته باشند.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول