اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آمل:

اداره‌های پرمراجعه به خارج از شهر منتقل می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل گفت: سه اداره و نهاد زندان آمل، دانشکده دامپزشکی و مجموعه معلولان ذهنی این شهرستان که از پرمراجعه‌ترین ادارات و نهادهای شهری هستند در آینده‌ای نزدیک به خارج شهر منتقل می‌شوند.

اداره‌های پرمراجعه به خارج از شهر منتقل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، یدالله اکبرزاده صبح امروز در بازدید از اداره زندان این شهرستان در نشست تصمیم‌های انتقال ساختمان زندان آمل به خارج محدوده شهر ابراز داشت: بازدیدهای متعددی از این مکان داشتیم و مسائل آن را به صورت ویژه پیگیر هستیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: باید فکر اساسی برای این مجموعه و مجموعه‌های شبیه با آن شود.

اکبرزاده با اعلام اینکه سه اداره و نهاد پرمراجعه آمل به خارج شهر منتقل می‌شود، گفت: سه اداره و نهاد زندان آمل، دانشکده دامپزشکی و مجموعه معلولان ذهنی این شهرستان که از پرمراجعه‌ترین ادارات و نهادهای شهری هستند در آینده‌ای نزدیک به خارج شهر انتقال داده می‌شوند.

وی اعلام کرد: برای این سه مجموعه فضایی به مساحت 17 هکتار را در منطقه سیخ کاج آغوزبن از بخش امامزاده عبدالله(ع) در نظر گرفتیم که پنج هکتار از آن به ساخت ساختمان جدید زندان اختصاص داده شد.

فرماندار آمل با اشاره به اینکه در زندان آمل ظرفیت محدودی داریم که در کنار هم بودن همه مجرمانی که جرم‌های متعددی دارند به هیچ وجه خوشایند نیست، تصریح کرد: ما به دنبال این هستیم که مکان موجود زندان آمل را حفظ کنیم بعد به کار ساخت ساختمان جدید بپردازیم.

اکبرزاده با اعلام اینکه زندان یکی از بحث‌های حساس و حیاتی شهرستان است که در آن مجمع خیرین نیز برای تامین برخی موارد ورود پیدا کرد، یادآور شد: فضای کنونی زندان آمل که مهمترین و مرکزی‌ترین نقطه از مرکز شهر را به خود اختصاص داده جدا از مسایل بهداشتی از لحاظ روانی و آسیب‌های اجتماعی مطلوب نیست، زیرا در مجاورت آن بیش از پنج مدرسه دخترانه و پسرانه وجود دارد که می‌تواند بازخورد نامطلوبی داشته باشد.

این مسئول در پایان اذعان داشت: فرمانداری و ظرفیت‌های شهرستان آمادگی کامل دارند تا هرچه زودتر مشکل زندان آمل حل شود.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول