اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر آبیک:

شورا محل بروز تضادهای داخلی نیست

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی آبیک گفت: شورا محل بروز تضادهای داخلی نیست.

شورا محل بروز تضادهای داخلی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، وحید تقی‌زاده ظهر امروز در همایش شوراهای اسلامی شهرستان آبیک در سالن آمفی تئاتر شهید آوینی مجتمع فرهنگی و هنری باران اظهار کرد: شورا یک نهاد اصیل اجتماعی است که اگر به طور مطلوب مدیریت نشود مورد سوء استفاده سیاسی قرار می‌گیرد.

وی افزود: شورا مرکز تولید فکر و ایده‌های نو با تجربیات جمعی در مدیریت روستایی و شهری است.

این مسئول ادامه داد: شوراها با هدف نهادینه کردن ارتباط حاکمیت با مردم تشکیل شده است، زیرا انقلاب اسلامی برگفته از یک نظام مردمی و خواست و اراده خودشان است.

شورای اسلامی شهر آبیک با بیان اینکه شورا محل پیروزی و شکست هیچ حزب و جناحی نیست، تصریح کرد: شوراها پل ارتباطی مردم با حکومت و سازمان‌ها هستند.

تقی‌زاده موفقیت عملکرد شورا را وابسته به مردم یادآوری کرد و گفت: در شورای اسلامی شهر آبیک اجازه نداده‌ایم منافع شخصی را بر منافع مردم ترجیح دهیم و شورا همه چیز جز منافع مردم را کنار گذاشته است.

وی اضافه کرد: شورا یک مقوله سیاسی نیست لذا شورای شهر آبیک نیز لایق شخصی و سیاسی خود را هیچ‌گاه در امور شهری دخالت نداده و نمی‌دهد.

این مسئول تمرکز‌زدایی را از خاستگاه‌های شوراها دانست و افزود: شورا‌ی شهر آبیک همواره باقی‌ماندن به عنوان یک نهاد تخصصی و مردمی را در دستور کار خود قرار داده است.

رئیس شورای اسلامی شهر آبیک رفع آلایندگی شرکت سیمان‌، رفع معضلات ناشی از وجود دامداری‌ها و شرکتهای سم‌سازی انتقال آب شرب طالقان را از جمله مطالبات مردم برشمرد و گفت: رفع مشکلات و معضلات موجود در شهر آبیک همت و تلاش ویژه مسئولان استانی و کشوری را می‌طلبد.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول