اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بدون هماهنگی قبلی صورت گرفت

دیدار لاریجانی با خانواده شهیدان وکیلی‌ناطق و دستوریان

خبرگزاری فارس: رئیس مجلس شورای اسلامی به صورت سرزده از پدر شهیدان وکیلی‌ناطق عیادت و با پدر شهید دستوریان دیدار کرد.

دیدار لاریجانی با خانواده شهیدان وکیلی‌ناطق و دستوریان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران قم علی لاریجانی در این ملاقات ضمن سپاس از جانفشانی‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس گفت: انقلاب در جامعه ایران ریشه عمیق دارد و کسی نمی‌تواند مسیر آن را عوض کند.

وی ادامه داد: شهدا مایه افتخار و عزت نظام جمهوری اسلامی هستند، خداوند به خانواده شهدا عزت دهد که با صبر، استقامت و ایثار خویش موجب عزت و سربلندی و استقلال این کشور اسلامی شدند.

حسینعلی وکیلی‌ناطق در ملاقات با رئیس مجلس محل، زمان و نحوه شهادت سه پسر شهید خود احمد، محمود و هادی وکیلی ناطق را تشریح کرد و علی لاریجانی نیز یاد و خاطره آنها را گرامی داشت.

احمد وکیلی ناطق در کردستان هنگام مبارزه با ضد انقلاب در اردیبهشت ۵۹، محمود وکیلی ناطق در جزیره مجنون سال ۶۳ در عملیات خیبر و هادی وکیلی ناطق در شلمچه سال ۶۵ هنگام عملیات کربلای ۵ به شهادت رسیدند.

پدر شهیدان وکیلی ناطق در پایان ملاقات با نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی از ایشان خواستار رسیدگی و توجه ویژه به وضع زندگی طبقه محروم مردم این شهر شد.

همچنین دکتر لاریجانی با محمد دستوریان پدر شهید سید محمدرضا دستوریان دیدار کرد.

این شهید هشت سال دفاع مقدس جزء تیم تخریب عملیات قادر بود که بر اثر لو رفتن عملیات، با دشمن بعثی درگیر شد و به شهادت رسید. همراه شهید سیدمحمدرضا دستوریان ۳۰۰ همرزم وی نیز به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول