اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون بسیج هنرمندان شهرستان دشتی:

شهیدان الگویی برای هنرمندان جهان هستند

خبرگزاری فارس: مدیر کانون بسیج هنرمندان شهرستان دشتی گفت: چه هنری بالاتر از شهادت و اگر هنرمندان شهادت را برگزیدند می‌شود نور علی نور، بنابراین هنرمندان شهید با این کار بزرگترین الگو برای تمام هنرمندان جهان هستند.

شهیدان الگویی برای هنرمندان جهان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی محمد کاشفی ظهر امروز در دیدار هنرمندان بسیجی خورموج با خانواده شهید هنرمند محمد علیزاده اظهار داشت: شهدای هنرمند با درک این موضوع که اسلام و انقلاب برای پایداری خون می‌خواهد قلم و هنرشان را زمین گذاشته و سلاح را به دست گرفتند و با این هدف جان خود را تقدیم انقلاب کردند.

مدیر کانون بسیج هنرمندان شهرستان دشتی با بیان اینکه شهیدان به خوبی و با تبعیت محض از ولایت فقیه رسالت خود را به نحو احسن انجام داده‌اند اضافه کرد: شهدا در تاریخ سراسر افتخار انقلاب اسلامی به عنوان اسوه‌های مقاومت، شهادت طلبی، ایثار، از خودگذشتگی و وفاداری ماندگار شدند.

وی خاطر نشان کرد: چه هنری بالاتر از شهادت و اگر هنرمندان شهادت را برگزیدند می‌شود نور علی نور، بنابراین هنرمندان شهید با این کار بزرگترین الگو برای تمام هنرمندان جهان هستند.

وی با بیان اینکه هنرمندان شهید در پیشگاه خداوند اجر مضاعف دارند افزود: پیامبر اکرم(ص) می‌فرمایند؛ قلم انسان‌های عالم، اندیشمند و هنرمند نسبت به خون شهدا برتری دارد.

کاشفی با اشاره به جایگاه والای علم و هنر افزود: قلم علما شهیدپرور است و هنر هنرمندان نیز در تثبیت یاد و خاطره و پیام شهدا بسیار نقش‌آفرین است.

وی با بیان اینکه نقش هنرمندان در دفاع از ارزش‌های مقدس انقلاب اسلامی بی‌بدیل است افزود: در این برهه از زمان که دشمن از باب تهاجم فرهنگی و جنگ نرم و از طریق ابزارهای رسانه‌ای به‌ویژه رسانه‌های دیداری وارد عمل شده‌اند توجه به آرمان شهدا و پیروی از اهداف آنها محسوس‌تر و ملزوم‌تر به نظر می‌رسد.

پیش از ظهر امروز جمعی از هنرمندان بسیجی به مناسبت سالگرد شهید اهل قلم سید مرتضی آوینی، روز بسیج هنرمندان و روز هنر انقلاب اسلامی به همراه جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه دشتی، رئیس بنیاد شهید شهرستان دشتی، مسئول فرهنگسرای شهید شهریاری خورموج و مدیر کانون بسیج هنرمندان شهرستان دشتی به دیدار خانواده شهید هنرمند محمد علیزاده رفتند.

در این دیدار وصیت‌نامه و زندگینامه شهید محمد علیزاده توسط ریئس بنیاد شهید شهرستان دشتی قرائت شد.

انتهای پیام/س10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول