اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از 30 سال مفقودالجسدی

پیکر شهیدان عسکری و عموچی به زادگاهشان باز گشت

خبرگزاری فارس: پس از گذشت 30 سال از مفقودالجسد بودن پیکر شهیدان اکبر عسکری و محمد مهدی عموچی به زادگاهشان خمینی‌شهر بازگشتند.

پیکر شهیدان عسکری و عموچی به زادگاهشان باز گشت

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان پیکرهای مطهر شهیدان اکبر عسکری و محمدمهدی عموچی پس از سال‌ها کشف و به زادگاهشان بازگشتند و در آستانه سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در زادگاه خود به خاک سپرده می‌شوند.

بازگشت پیکرهای مطهر شهیدان اکبر عسکری و محمدمهدی عموچی پس از گذشت 30 سال چشم انتظاری به میهن اسلامی، موهبتی است که  از حضرت فاطمه‌زهرا(س) شامل حال خانواده این دو شهید کرده و خبر بازگشت این عزیزان حال و هوای تازه‌ای به شهرستان خمینی‌شهر می‌دهد.

پیکرهای این شهیدان پس از ورود به شهر اصفهان و دانشگاه اصفهان به معراج شهدا منتقل می‌شود.

پیکر شهید اکبر عسکری امشب به مناسبت شهادت حضرت فاطمه‌زهرا(س) مهمان مسجد جامع الزهرا(س) منظریه و شهید محمدمهدی عموچی نیز مهمان عزاداران مسجد امام جعفرصادق(ع) لادره می‌شود.

پس از آن پیکر آن شهیدان، به مراسم هیئت خادم‌الشهدا در مسجد ولایت منتقل و در روز چهارشنبه مصادف با شهادت حضرت صدیقه‌کبری(س) از ساعت 8.30 صبح تا 12 ظهر میزبان عزاداران حضرت زهرا(س) در گذر هیئت خادم‌الشهدا در میدان امام با حضور هیئت مذهبی شهرستان می‌شود.

بعد از ظهر چهارشنبه از ساعت 16.30 تا ساعت 19.30 این دو کبوتر خونین بال میزبان مهمانان 2 هزار و 300 شهید شهرستان در یادواره شهدای شهرستان خمینی‌شهر در مصلی نماز جمعه خمینی‌شهر است.

سپس روز پنج‌شنبه بعد از ظهر مردم شهیدپرور استان اصفهان و خمینی‌شهر با آن شهیدان وداع کرده و پیکرهای مطهرشان را بر روی دستان خود تشییع می‌کنند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول