اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رودبار:

مرتضی آوینی سید شهیدان اهل قلم است

خبرگزاری فارس: امام جمعه رودبار گفت: مدال ارزشمند سید شهیدان اهل قلم به شهید مرتضی آوینی رسیده است.

مرتضی آوینی سید شهیدان اهل قلم است

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، حجت‌الاسلام مسعود داودی صبح امروز در جمع فعالان بهداشت و درمان این شهرستان با بیان اینکه در اسلام به امر سلامت توجه بسیاری شده است، اظهار کرد: در اسلام برای پیشگیری و درمان بیماری‌ها راهکارهای ارزشمندی آمده است.

وی گرایش به طب سنتی را نمونه بارز این مسئله عنوان کرد و گفت: توجه و گرایش به طب سنتی به دلیل پاسخگویی به نیازهای انسان در عرصه سلامت بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است.

این مسئول، طبیب را وسیله‌ای برای احیاگری از نعمات الهی در جامعه دانست و تصریح کرد: طبیب وسیله‌ای از طرف خدا برای سلامت بخشیدن است.

وی، با اشاره به فرهنگ بسیجی، بیان کرد: فرهنگ بسیجی حرکت خدایی، مخلصانه و کم هزینه برای جامعه است.

داودی، روحیه خدمت در مناطق محروم را یک روحیه بسیجی دانست و گفت: این روحیه باید در تمام صفوف جامعه ترویج یابد و رسیدگی به مسائل و مشکلات محرومان معامله با خداوند است.

وی به سالروز گرامیداشت شهیدان آوینی و صیاد شیرازی اشاره کرد و یادآور شد: مطالب شهید آوینی با محتوی خود پیام پرباری را از دفاع مقدس بیان می‌کند.

امام جمعه رودبار، ادامه داد: در کشور دارای شهیدان اهل قلم بسیاری هستیم اما مدال ارزشمند سید شهیدان اهل قلم به مرتضی آوینی رسیده است.

وی، این جایگاه را به واسطه دارا بودن فرهنگ بسیجی شهید آوینی دانست و اذعان کرد: شهید صیاد شیرازی نیز به دلیل دارا بودن روحیه بسیجی به ارتشی بسیجی شهرت یافت.

داودی، خاطرنشان کرد: شهید صیاد شیرازی با توجه به خدمت در ارتش جمهوری اسلامی ایران دارای روحیه و فرهنگ بسیجی بود.

وی با اشاره به نامگذاری سال جدید با شعار «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی»، ابراز کرد: باید با حمایت از سرمایه‌گذاران کیفیت و کمیت تولیدات را بالا برد.

امام جمعه رودبار، متذکر شد: باید با تلاش برای رسیدن به خودکفایی کامل سد تحریم‌ها را شکست و به استقلال اقتصادی مطلوب دست یافت.

وی، نقش مردم، اداره‌ها، ارگان‌ها و شرکت‌ها در راستای خرید و به‌کارگیری تولیدات ایرانی و تحریم تولیدات خارجی را در تحقق شعار مقام معظم رهبری بسیار موثر دانست.

انتهای پیام/خ۱۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول