اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست بسیج و بازرگانی شاهرود مطرح شد

باید برای تقویت اقتصاد کشور بیش‌تر تلاش کرد

خبرگزاری فارس: در جلسه بسیج و بازرگانی در شاهرود مطرح شد که باید برای تقویت اقتصاد کشور بیش‌تر تلاش کرد.

باید برای تقویت اقتصاد کشور بیش‌تر تلاش کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، پیش از ظهر امروز فرمانده حوزه الهادی بسیج اصناف شاهرود در جلسه مشترک بسیج اصناف و اداره بازرگانی شهرستان شاهرود ضمن گرامیداشت سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی اظهار داشت: باید همه برای تقویت اقتصاد و سرمایه ملی تلاش کنیم.

سیدمحمود حسینی گفت: باید با همت همه دست‏اندرکاران این عرصه و با حضور تکلیف‏مدارانه کارگران و صنعت‏گران، در رونق تولید ملی تلاش بیش‌تری کرد.

وی با اشاره به تهدیدهای اقتصادی دشمنان تصریح کرد: استکبار جهانی تلاش می‏کند تا با انواع فشارها و تحریم‏ها، انقلاب اسلامی را به زانو درآورد، اما تلاش ملی و همت مسئولان و کمک مردم این توطئه‏ها را خنثی کرده و ملت ایران را سربلند خواهد کرد.

جواد تولایی، مسئول بازرگانی اداره صنعت، معدن و تجارت شاهرود نیز با قدردانی از حضور شورای بسیج اصناف، بر تلاش در جهت کمک به کار و سرمایه ایرانی تأکید کرد.

وی گفت: اصناف و بازاریان در خط نخست پشتیبانی از کار و تولید ایرانی قرار دارند و آنها می‏توانند تولید ملی را ترویج داده و الگویی برای جامعه باشند.

مسئول بازرگانی اداره صنعت، معدن و تجارت شاهرود با بیان اینکه برای کنترل بازار و کمک به مصرف‏کنندگان تلاش می‏کنیم، افزود: همه تلاش‌مان را در جهت تأمین نیازهای مردم در کنار اصناف به‏ کار می‏بریم و تلاش می‏کنیم که قیمت‏ها کنترل شود تا جامعه دچار بحران نشود.

به گزارش فارس، جلسه فرماندهی و شورای بسیج اصناف و رئیس و معاونان اداره صنعت، معدن و تجارت شاهرود در اتاق جلسات این اداره برگزار و در خصوص برنامه‏های اصناف و بسیج بحث و تبادل نظر انجام شد.

انتهای پیام/غ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول