اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان:

پروژه‌ها بر اساس زمانبندی مشخص افتتاح می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: پروژه‌های مصوب سفر مقام معظم رهبری به استان از پیشرفت مناسبی برخوردار است و بر اساس برنامه زمانبندی شده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

پروژه‌ها بر اساس زمانبندی مشخص افتتاح می‌شوند

فرهاد عبداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: در سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به استان کردستان ایجاد 67 پروژه ورزشی با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد و 440 میلیون تومان مصوب شد که اعتبار مورد نیاز آنها از محل اعتبارات تملک دارائی، وزارت ورزش و جوانان و وزارت نفت تامین خواهد شد.

به گفته مدیرکل ورزش و جوانان کردستان، احداث چهار باب سالن 1200 نفره در شهرستان‌های بانه، قروه، سریش‌آباد و مریوان، شش باب سالن سقف کوتاه در شهرستان‌‌های سروآباد، سنندج، کامیاران، دهگلان و روستاهای نگل و آرندان از جمله پروژه‌های سفر مقام معظم رهبری به استان کردستان است.

وی احداث 55 زمین ورزشی روباز در روستاهای واجد شرایط استان را یکی دیگر از مصوبات رهبر معظم انقلاب در کردستان عنوان کرد و گفت: تاکنون عملیات اجرایی و ساخت بیش ‌از 30 مورد از این زمین‌ها در روستاهای مختلف شروع شده و تعداد باقی‌مانده از زمین‌های مذکور نیز در سال جاری محقق خواهد شد.

عبداللهی به ساخت دو زمین چمن مصنوعی در شهرستان‌های سنندج و سقز و احداث یک باب استخر سرپوشیده در شهرستان کامیاران از دیگر پروژه‌های سفر مقام معظم رهبری به استان کردستان اشاره کرد و اظهار داشت: عملیات اجرایی این پروژه‌ها آغاز شده و از پیشرفت بسیار مناسبی برخوردار است.

به گفته وی، در حال حاضر تعدادی از این پروژه‌ها آماده بهره‌برداری یا به بهره‌برداری رسیده است و مابقی آن نیز پیشرفت فیزیکی بالای 25 درصد در پیش دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان در پایان اعلام کرد: براساس برنامه زمانبندی شده بیشترین تعداد پروژه‌های ورزشی سفر مقام معظم رهبری در وقت معین افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول