اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش گچساران:

مراسم تشییع نمادین "نمی‌توانم" در گچساران برگزار شد

خبرگزاری فارس: با ابتکار مدیران آموزش و پرورش در مدرسه نمونه دولتی آزادگان این شهرستان، مراسمی با عنوان تشییع جنازه "نمی‌توانم" و ایجاد خودباوری و اعتماد به نفس در جوانان برگزار شد.

مراسم تشییع نمادین "نمی‌توانم" در گچساران برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، در راستای پاسداشت تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی مراسمی نمادین در مدرسه آزادگان این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم حرکتی ابتکاری و نمادین با عنوان مراسم تشییع جنازه "نمی‌توانم" با حضور معاونت آموزش ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد، دبیران و جمعی از اولیای دانش‌آموزان برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش گچساران در این مراسم نمادین گفت: جوانان و نوجوانان ایران اسلامی باید با خود‌باوری و اعتماد به نفس عدم توانایی را در خود از بین برده تا به قله‌های بلند علم، ایمان و عزت برسند.

یدالله مرادی افزود: در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی رسیدن به بزرگ‌ترین تولیدکننده فکر و اندیشه، علم و کالای مصرفی و در نهایت توانمندی اقتصادی و اقتدار جهانی دور از دسترس نیست.

وی تصریح کرد: شهدای انقلاب اسلامی، بزرگان و اندیشمندان عرصه دین‌، هنر و علم در طول تاریخ خودباوری و توانستن را ترجمه کردند.

مرادی در ادامه با اشاره به شهدای انقلاب و دانش هسته‌ای ایران اسلامی گفت: رسیدن به دانش بومی هسته‌ای و پیشرفت روز افزون در مسائل علمی نمادی از توانایی جوانان ایران اسلامی بوده که شهید احمدی‌روشن و شهریاری با شهادت خود آن را تفسیر کردند.

مدیر آموزش و پرورش گچساران اعتماد به نفس و خودباوری را عامل مهمی در اقتدار نظام و دستیابی به قله‌های رفیع پیشرفت و توسعه ایران اسلامی دانست و ابراز داشت: در سایه خودباوری بسیاری از معضلات و مشکلات کشور حل خواهد شد.

مرادی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه انقلاب اسلامی، جوانان، خودباوری و نهضت علمی یادآور شد: خودباوری و اعتماد به نفسی که امام راحل با پیروزی انقلاب اسلامی به ملت ایران اسلامی داد، امروز زمینه‌ساز پیشرفت‌های علمی، نظامی و هسته‌ای توسط جوانان این مرز و بوم شده است.

وی با اشاره به نقش والدین در خودباوری دانش‌آموزان بیان داشت: یک نوجوان به تدریج از سرزمین آرام و بی‌خیال کودکی به دشت‌ها‌ی پرحادثه بلوغ می‌رسد و تغییراتی را در خود احساس می‌کند.

مرادی در ادامه گفت: به رسمیت شناختن نوجوان توسط خانواده به عنوان نزدیک‌‌ترین پایگاه به نوجوان سبب ایجاد دگرگونی و خلق موقعیت‌های جدید توسط نوجوان می‌شود.

انتهای پیام/و10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول