اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی خبر داد

آمادگی سامانه 147 برای پاسخگویی به مردم در نوروز

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: کارکنان سامانه تلفنی 147 برای پاسخگویی به مردم در ایام نوروز آمادگی کافی دارند.

آمادگی سامانه 147 برای پاسخگویی به مردم در نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه یحیی زینال‌پور در آیین بازدید از پایگاه‌های امداد و نجات در این شهرستان اظهار داشت: این سامانه تلفنی برای پاسخگویی به اقشار مختلف فعال است.

وی با بیان اینکه خط ندای امداد برای توسعه سطح کمی و کیفی خدمات‌رسانی به هموطنان راه‌اندازی شده است تصریح کرد: اقشار مختلف مردم می‌توانند به وسیله تلفن همراه اعم از همراه اول یا ایرانسل از طریق گرفتن شماره 147 با پرسنل این خط ارتباط برقرار کنند تا به دنبال آن همه اطلاعات مورد نیاز خود را در زمینه امدادرسانی دریافت کنند به طوری که تا امروز نیز تماس‌هایی با این سامانه برقرار شده است.

این مسئول با بیان اینکه تجهیز و تکمیل ناوگان امدادی هم اکنون در دستور کار قرار دارد ادامه داد: تجهیز ناوگان امدادی به عنوان یک الزام جدی با توجه به کوهستانی بودن استان مطرح است چرا که ساکنان در مناطق کوهستانی و سردسیر به طور طبیعی شرایط سختی را در طول فصول بارندگی اعم از بهار و زمستان سپری می‌‌‌‌کنند بر این اساس تجهیزات خودرویی، پایگاه‌های ثابت و موقت برای انجام امور کمک‌رسانی در ایام نوروز راه‌اندازی شده است.

زینال‌پور به خریداری 13 دستگاه خودروی جدید برای جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی اشاره کرد و اظهار داشت: این تعداد خودرو شامل پنج دستگاه خودروی نجات تیپ دو به عنوان پیشرفته‌‌ترین خودروهای این گروه و هشت دستگاه خودروی امدادی متداول می‌شود که برای خرید و تجهیز آنها اعتبار قابل توجهی هزینه شده است.

وی خاطر نشان کرد: خودروهای نجات تیپ دو به آخرین مدل‌‌ سیستم‌‌های هیدرولیک و روشنایی و همچنین لوازم امدادرسانی در مناطق صعب‌العبور مجهز هستند که با استفاده از این امکانات پیشرفته و مدرن روند امدادرسانی به حادثه‌دیدگان سوانح مختلف در استان با سرعت‌ عمل و دقت بیشتری انجام می‌گیرد از طرف دیگر سعی می‌شود نیروی انسانی توانمند برای استفاده از این ناوگان مجهز پرورش داده شود.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول