اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه امروز شورای تامین مسکن صورت گرفت

تقدیر استاندار چهارمحال و بختیاری از زحمات مدیرکل سابق مسکن

خبرگزاری فارس: استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مهندس ابراهیمی مدیرکل سابق مسکن این استان در زمان مدیریتش خالصانه، با انگیزه و با یک توان کارشناسی در مسیر به نتیجه رساندن مسکن مهر زحمات فراوانی کشیدند که شایسته تقدیر است.

تقدیر استاندار چهارمحال و بختیاری از زحمات مدیرکل سابق مسکن

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی‎اصغر عنابستانی ظهر امروز در نخستین نشست شورای تامین مسکن این استان پس از ادغام دو اداره‌کل راه و شهرسازی با اشاره به بازدید هفته گذشته از مسکن‌مهر شهرک منظریه اظهار داشت: تعاونی‌ها و انبوه‌سازان کارگاه‌های خود را فعال کرده بودند و اگر شرکت‌های خدمات‌رسان نیز یک تکانی به خود بدهند اکثر واحدهای مسکن مهر منظریه قابل سکونت می‌شوند.

وی با تاکید بر تلاش هرچه بیشتر مسئولان در راستای فراهم کردن زیرساخت‌های مسکن‌مهر منظریه شهرکرد و الهیه بروجن افزود: زیرساخت‌ها باید تا قبل از خردادماه جاری تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

عنابستانی ادامه داد: باید شرایط را به گونه‌ای فراهم کنیم که در خردادماه جاری شاهد اسباب‎کشی مردم به خانه‌های خودشان در شهرک منظریه و الهیه بروجن باشیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان این که بدون اسکان نیروی انسانی نمی‌توانیم یک ساختار شهری مناسبی در شهرک‌های منظریه و الهیه ایجاد کنیم، خاطر نشان کرد: باید مردم در این شهرک‌ها ساکن شوند تا ما بیشتر با مشکلات آن‌ها آشنا شویم و برای رفع آن‌ها چاره‎اندیشی کنیم.

وی تاکید کرد: باید به فوریت یک ماه مردم را در خانه‌های خودشان اسکان دهیم، تا شاهد لبخند آن‌ها و چشیدن مزه شیرین به بار نشستن زحمات چند ساله تمام مسئولان استانی و کشوری باشیم.

*تلاش‌های ابراهیمی شایسته تقدیر است

عنابستانی در ادامه این نشست با اشاره به ادغام دو اداره‎کل راه و ترابری و مسکن و شهرسازی، تشکیل اداره‎کل راه و شهرسازی در این استان و معرفی علی علیخانی به عنوان قائم‌مقام وزیر و مدیرکل این اداره‌کل اظهار داشت: زحمات دو سال و چهار ماه و دو روز علی ابراهیمی در در زمان تصدی سمت مدیرکل مسکن و شهرسازی شایسته تقدیر است.

وی ادامه داد: ابراهیمی در زمان مدیریتش خالصانه، با انگیزه و با یک توان کارشناسی در مسیر به نتیجه رساندن مسکن مهر استان چهارمحال و بختیاری زحمات فراوانی کشیدند که من به نمایندگی از تمام مردم شریف و ولایتمدار این استان قدردانی خودمان را از ایشان اعلام می‌کنم.

استاندار چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: ادغام وزارتخانه‌ها برای کشور مفید است، اما برای این استان در ابتدا زیاد دلچسب نیست چرا که ما مجبوریم بعضی از مدیران خوب خودمان را از دست بدهیم.

*علیخانی شایستگی قائم‌مقام وزیر بودن را دارد

عنابستانی در ادامه با اشاره به معرفی علی علیخانی به عنوان قائم‌مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری بیان داشت: علیخانی شایسته این سمت است.

وی افزود: به قول فوتبالی‌ها انتخاب علیخانی به عنوان قائم‌مقام وزیر و مدیرکل مسکن و شهرسازی چیزی از ارزش‌های ابراهیمی مدیرکل پیشین مسکن و شهرسازی این استان کم نمی‌کند.

عنابستانی گفت: امیدوارم علیخانی بتواند با تلاش‌های روزافزون خود و همکاری تمام مسئولان مسکن مهر این استان را به یک سرانجام مطلوبی برساند تا شاهد خانه‌دار شدن مردم و اشک ذوق آن‌ها باشیم.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول