اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صحبت‌هایی به نقل از مدیر‌عامل مس سرچشمه

مس باید فصل آینده 3 تیم در لیگ ‌دسته یک ‌داشته باشد

خبرگزاری فارس: با نزدیک شدن به دربی کرمان اخبار ضد و نقیض بسیاری بازی دو تیم را تحت‌الشعاع خود قرار داده است.

مس باید فصل آینده 3 تیم در لیگ ‌دسته یک ‌داشته باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، در حالی جمعه‌ هشتم اردیبهشت ماه ‌دومین دربی فوتبال کرمان در لیگ برتر ‌را تیم‌های مس کرمان و صنایع مس سرچشمه برگزار می‌کنند، که این مسابقه با توجه به در معرض خطر سقوط قرار داشتن تیم مس کرمان تحت‌شعاع اخبار ضد و نقیض فراوانی قرار گرفته است.

بر این اساس و با توجه به اهمیت رقابت رقیبان درصدر و انتهای جدول برخی مدیران تیم‌های بالا و پایین جدولی با طرح مصاحبه‌ها و گفته‌هایی از هم اکنون آتش‌بیار معرکه شده و احتمال تبانی و ضد و بند را از قبل از آغاز این مسابقه طرح کرده‌اند.

*مدیران عامل فجر سپاسی طرح تبانی را کلید زد

اما در این میان مدیر‌عامل فجر سپاسی شیراز با بیان اینکه قطعاً مس سرچشمه در برابر مس کرمان با چند گل شکست را پذیرا می‌شود، بهانه تراشی و شایعات مبنی بر تبانی و زد و بند را دامن زد.

همچنین جعفری مدیر‌عامل باشگاه فجر سپاسی که‌ نیروی انگیزه و ارائه بازی جوانمردانه سرچشمه‌ای‌ها عامل شکست تیمش در بازی هفته سی و یکم برابر مس سرچشمه بود در اظهار نظری جنجال بر‌انگیز می‌گوید: امیدوارم مس سرچشمه مقابل مس کرمان هم همین طور بازی کند، اما آنها به خاطر جلوگیری از سقوط دیگر تیم کرمانی با اختلاف چهار یا پنج گل از مس شکست می‌خورند.

جعفر جعفری تصریح کرد: برد مقابل این تیم می‌توانست ما را تا رده هفتم جدول بالا بیاورد، کم‌دقتی مهاجمان ما موجب شد تا دروازه حریف بسته بماند، اگر بازیکنان فجر در نیمه اول دقت می‌کردند، می‌توانستیم حداقل سه گل به سرچشمه بزنیم.

وی در باره اینکه گفته می‌شود "تیم فجر با شکست برابر مس سرچشمه قربانی فوتبال پاک شده است"، یادآور شد: به هر حال این مسابقه تمام شده و بهتر است دیگر در باره آن صحبت نکنیم، اما امیدوارم مس سرچشمه در بازی هفته آینده برابر مس کرمان هم همین طور بازی کند، هر چند ما می‌دانیم سرچشمه در این مسابقه با اختلاف چهار یا پنج گل از تیم هم شرکتی خود شکست می‌خورد تا جلوی سقوط دیگر تیم کرمانی را بگیرد.

البته در این بین مدیران سایر تیم‌های در معرض سقوطی چون شهرداری تبریز و شاهین نیز با بیان گفته‌های خود با حاشیه‌سازی و آلوده ساختن فضا لفظ تبانی و بازی همراه با زد و بند را به کرمانی‌ها وارد کردند.

آیا بهتر نبود مدیران این باشگاه‌ها به جای فرافکنی و حاشیه‌سازی‌‌ بیش از هر چیز به فکر مسائل پیرامون تیم خود بوده و با ریشه‌یابی علل حضور تیم‌های خود در جایگاه فعلی پاسخ بهتری را برای افکار عمومی داشته باشند.

 

*بازی جوانمردانه اولویت نخست دو تیم در دربی جمعه است

حسن واحدی قائم‌مقام باشگاه مس کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با بیان اینکه‌ طرح اینگونه مباحث ساخته و زاید ذهن برخی اشخاص است، گفت: اینکه هر دو باشگاه متعلق به یک شرکت هستند، مگر ایرادی دارد، دو باشگاه از نظر ساختاری از یکدیگر مجزا بوده و هیچ ارتباطی به هم ندارند، برخی با طرح اینگونه مباحث قصد دارند تا روابط دو تیم را خدشه‌دار کنند و بازیکنان و مسئولان دو تیم را تحریک کنند تا از این بین از آب گل آلود ماهی صید کنند.

 

*گفته‌های جنجالی منصوری ‌کرمانی‌ها را شوکه کرد

اما در این بین روزنامه ایران ورزشی در صفحه 12 خود در خبری با عنوان گزارش روز‌ در یادداشتی جنجالی از صحبت‌های حسین منصوری مدیر‌عامل مس سرچشمه در یک نشست پرده برداشت.

این روزنامه در این یادداشت به نقل از منصوری ‌می‌نویسد، عزم خود را برای غلبه بر مس کرمان جذب کرده‌ایم تا شرکت مس فصل آینده سه تیم در لیگ دسته اول فوتبال کشور داشته باشد.

این روزنامه در ادامه به نقل از منصوری می‌نویسد: با این کار مسئولان شرکت می‌توانند با تخصیص بودجه‌ای 2 میلیاردی و رعایت مساوات بین هر سه تیم‌، زمینه را به شکلی فراهم آورد تا مشخص کننده آن شود کدام یک از سه تیم می‌توانند به لیگ برتر راه یابند.

این گفته‌ها در حالی به نقل از مدیر‌عامل باشگاه مس سرچشمه منتشر شده است‌ که بسیاری از سایت‌ها و رسانه‌های خبری به انعکاس آن پرداخته‌اند و در این بین به نوعی شایعات پیرامون گفته‌های بازیکنان، برخی اعضا کادر فنی این تیم که سابقه حضور بر روی نیمکت مس کرمان را نیز در کارنامه خود داشته‌اند، پیرامون انجام بهترین بازی در خود در برابر مس کرمان را قوت می‌بخشد.

البته این گفته‌های و سخنان جنجالی این روزها در حالی مطرح شده است که در فصل گذشته و در زمان آغاز زمزمه‌هایی مبنی بر فروش امتیاز باشگاه مس سرچشمه به باشگاه پاس همدان‌، مسئولان ارشد باشگاه مس در هیئت مدیره بودند که با رایزنی‌های خود از طریق دفتر ریاست جمهوری مانع از فروش امتیاز این تیم به باشگاه همدانی شدند.

اما انتشار مصاحبه دیگر از مدیر‌عامل مس سرچشمه در خبرگزاری فارس نیز مهر تائید‌ دیگری است به صحبت‌های منتشر شده، حسین منصوری در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: بازیکنان مس سرچشمه قصد دارند تا با اراده یک بازی زیبا و حساب شده پاسخ سختی به ‌توهین‌های ابراهیم قاسم‌پور دهند.

منصوری ابراز داشت: قاسم‌پور زمانی که با پیشنهاد هدایت مس سرچشمه مواجهه شد به بازیکنان ما توهین کرد، گفت این تیم بازیکنان خوبی ندارد به همین علت بازیکنان ما قصد دارند تا در بازی روز جمعه با ارائه یک بازی خوب و قدرتمند پاسخ خوبی به وی دهند.

وی با تأکید بر رعایت اخلاق بازی جوان‌مردانه به مدیران باشگاه‌های شاهین، شهرداری تبریز و فجر سپاسی هشدار داد: شما با قصد طراحی این گفته‌ها می‌خواهید برای ما حاشیه‌سازی کنید.

ای کاش مدیر‌عامل مس سرچشمه در زمان حضور ابراهیم قاسم‌پور و دلایل به توافق نرسیدن با این مربی در زمان حضور دعوت از وی برای تماشای بازی مس سرچشمه به کرمان به صراحت و شفافیت فعلی سخن می‌گفت.

خبرنگار خبرگزاری فارس در کرمان برای جویا شدن از آخرین وضعیت مس سرچشمه  قصد داشت تا چند مرحله با مدیرعامل باشگاه مس سرچشمه ارتباط تلفنی برقرار کند که منصوری پاسخگوی تلفن خود نبود.

 

*اتحاد کرمانی‌ها اولویت نخست است

اما آن چه در این بین از اهمیت بیشتری برخوردار است، اصل اتحاد و صمیمیت مردم استان و دو باشگاه مس سرچشمه و مس کرمان است، اینکه عده‌ای با طرح شایعات قصد تخریب دو باشگاه را دارند بر هیچ‌کس پوشیده نیست، اما رفتار حرفه‌ای مسئولان دو باشگاه و چگونگی برخورد با این شایعات و عوامل شایع‌پرداز از اهمیت بیشتر برخوردار است تا اینکه خدای ناکرده با دامن زدن به این حواشی مسئولان دو باشگاه  بخواهند در برابر یکدیگر موضع‌گیری کنند.

----------------------------------

یادداشت از عباس آقاملایی

----------------------------------

انتهای پیام/ش10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول