اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به پیروزی پر گل فکر نمی‌کنیم

کاستا: هدف ما تنها شکست دادن مس سرچشمه است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: در دیدار مقابل تیم فوتبال مس سرچشمه به حریف احترام گذاشته و تنها به کسب پیروزی فکر می‌کنیم.

کاستا: هدف ما تنها شکست دادن مس سرچشمه است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان جوزه آلبرتو کاستا در نشست خبری پیش از مسابقه تیمش در مقابل مس سرچشمه اظهار کرد: هیچ مربی پیش از بازی نمی‌تواند تیم خود را برنده اعلام کرده و نتیجه قطعاً پس از مسابقه مشخص می‌شود.

وی با اشاره به حریف تیم فوتبال نفت آبادان در هفته بیست و هشتم مسابقات لیگ برتر افزود: با توجه به اینکه مس سرچشمه چیزی برای از دست دادن نداشته کار برای تیم ما دشوار شده و من حساسیت این موضوع را به لحاظ روانی برای بازیکنان صنعت نفت آبادان توضیح دادم.

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اضافه کرد: کاری به جایگاه حریف در جدول رده بندی مسابقات نداشته و به تیم مقابل احترام می‌گذاریم. هدف ما تنها کسب پیروزی در مقابل مس سرچشمه بوده و به برد پر گل در بازی شنبه فکر نمی‌کنیم.

وی از بازیکنان مصدوم و محروم تیم خود برای مسابقه مقابل مس گفت و خاطرنشان کرد: رضا خالقی فر به تمرینات اضافه شده ولی هنوز شرایط مسابقه را ندارد. امید شریفی نسب نیز دیروز در تمرین مصدوم شد و به بازی فردا نمی‌رسد ضمن اینکه برای رویارویی با مس بازیکن محروم نداریم.

کاستا در پایان تصریح کرد: از هواداران صنعت نفت می‌خواهم که در بازی هفته بیست و هشتم لیگ برتر به ورزشگاه آمده و تیم خود را در این مسابقه حساس تنها نگذارند.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته بیست و هشتم مسابقات لیگ برتر از ساعت 16 شنبه؛ بیست و هفتم اسفند ماه در ورزشگاه تختی، میزبان مس سرچشمه است.

انتهای پیام/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول