اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تک امتیاز ارزشمند مس کرمان از ملوان

خبرگزاری فارس: صید تک امتیازی با ارزش، حاصل کار بازیکنان مس از سفیدپوشان بندر انزلی بود.

تک امتیاز ارزشمند مس کرمان از ملوان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، با تساوی با ارزش نارنجی‌پوشان دیار کریمان در دیدار برابر ملوان بندرانزلی، خیال هواداران مس کرمان تا حدود 70 درصد از بقا تیم محبوب شهرشان در لیگ برتر راحت شد و آنها از هم اکنون باید به فکر حضوری حماسی برای تشویق تیم محبوب خود در دیدار مقابل مس سرچشمه باشند.

شاگردان ابراهیم قاسم‌پور با آگاهی از اهمیت و شرایط امتیاز دیدار مقابل  ملوانان در مجموع بازی قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشتند.

هر چند که اخراج زود هنگام هافبک سفید پوشان، می‌توانست عاملی برای انجام بازی انتحاری و گسترده‌تر شدن حملات بازیکنان مس باشد، اما با توجه به اینکه اخراج بازیکن ملوان می‌توانست پیامد مثبتی برای این تیم شود، نارنجی‌پوشان سعی کردند تا با اداره بازی و نگاه عاقلانه به حملات، بی‌گدار به آب نزنند و با صید یک امتیاز با ارزش از بندر انزلی به فکر دیدار حساس خود در برابر مس سرچشمه باشند.

* طلسم انزلی شکست

تساوی لذت‌بخش نارنجی‌پوشان از بندرانزلی در واقع موجب استحکام وضعیت فعلی این تیم در جدول مسابقات شد، مسی‌ها تاکنون و در طی شش دوره حضور خود در لیگ برتر نتوانسته بودند از انزلی‌چی‌ها در این بندر امتیاز بگیرند و بالاخره طلسم انزلی نیز با این تساوی شکسته شد، هر چند که اخراج بازیکن ملوان نیز از زمین مسابقه در این نتیجه دخیل و تأثیرگذار بود.

* اختلاف سه امتیازی مس با قرمزهای پایتخت

آن قدر نتایج عجیب و غریب برخی تیم‌های در لیگ یازدهم زیاد شده که هواداران پرشمار تیمی چون پرسپولیس دیگر پیگیر نتایج این تیم  و امتیازاتش در جدول مسابقات نیستند، در حالی که در این فصل از مسابقات مس کرمان نیز همین رویه را تجربه کرده و سکوهای خالی ورزشگاه تا پیش از دیدار برابر شاهین بوشهر گواهی بر این مدعی است.

اما مسئله قابل توجهی که این روزها در جدول مسابقات خودنمایی می‌کند، حضور پرسپولیسی‌ها در مکان نهم جدول مسابقات با کسب 39 امتیاز است در حالی که نارنجی‌پوشان مس با کسب 36 امتیاز و تنها سه امتیاز کمتر در مکان 13 جدول مسابقات قرار دارند، البته اختلاف امتیازات اندک تیم‌های هشت تا 15 جدول نیز می‌تواند خود یکی امتیاز مثبت برای تیم‌هایی باشد که قصد دارند با غلبه بر حریفانشان در هفته‌های پایانی مسابقات در رده‌های میانی جدول کار خود در لیگ یازدهم را پایان دهند.

اما ابراهیم قاسم‌پور سرمربی مس در پایان دیدار تیمش در برابر ملوان طی سخنان کوتاه اظهار داشت: ملوان بعد از اینکه 10 نفره شد به بازی مستقیم روی آورد، این تیم بر عکس نوع بازی‌اش این شیوه را در پیش گرفت.

وی افزود: بین نیمه به بازیکنان گفتم تیمی که 10 نفره می‌شود، انگیزه بیشتری پیدا می‌کند، نیمه دوم هم بازی پایاپایی بود و نتیجه عادلانه بود.

قاسم‌پور تصریح کرد: می‌خواهیم در بازی روز جمعه با ارائه یک بازی تمام تهاجمی و کسب حداکثر امتیاز شرایط برای تضمین ماندن تیم در لیگ برتر را مشخص و تمام شده کنیم.

-----------------------------------

یادداشت از عباس آقاملایی

-----------------------------------

انتهای پیام/غ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول