اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد:

برای پیگیری مطالبات ایثارگران مماشات نداریم

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای پیگیری‌ مطالبات به‌حق جامعه ایثارگری با همه وجود تا حصول نتیجه تلاش می‌کنیم در این راه با هیچ شخصی مماشات نخواهیم داشت.

برای پیگیری مطالبات ایثارگران مماشات نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، علی امیری پیش از ظهر امروز در جمع مدیران و سردبیران خبرگزاری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: ایجاد رضایت نسبی و تحقق عملی سیاست‌های بنیاد شهید که عدالت‌ورزی در راس آن‌ها قرار دارد از هر چیز دیگری در این نهاد مقدس برتری دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد با رد ادعای نداشتن تعامل با برخی مدیران در این استان گفت: این بنیاد برای بهبود خدمات به جامعه ایثارگری دست هر کسی را که کوچکترین خدمتی را انجام دهد می‌بوسد و با همه وجود امورات به‌حق جامعه هدف خود را پیگیری می‌کند.

وی افزود: همواره و در همه حال خود را موظف به پاسخگویی به مردم، ایثارگران و رسانه‌ها می‌دانم و این مهم را در مدت مسئولیتم در بنیاد شهید این استان عملی کردم.

امیری با بیان اینکه اجرای عدالت در هر مجموعه‌ای هزینه‌های سنگینی دارد، گفت: برخی اعتراضات و خواسته‌های زیاده از حد در درون و بیرون جامعه ایثارگری از اثرات اجرای عدالت و حرکت به سمت و سوی عدالت‌ورزی است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: تا روزی که در این استان افتخار خدمت به شایسته‌ترین رزمندگان، آزادگان خانواده‌های شهدا و جانبازان را دارم با عشق و انگیزه کار می‌کنم و فشارها و هزینه‌های اجرای عدالت را تحمل می‌کنم.

 

* معیار عملکرد مدیران باشد نه مسائل دیگر

وی از رسانه‌ها خواست تا به واکاوی مسائل و عملکرد مدیران در یک فضای صمیمی بپردازند تا زمینه رشد و بالندگی استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از پیش فراهم شود و همه مسئولان پاسخگوی عملکرد خود و سؤالات افکار عمومی باشند.

امیری با اظهار گلایه از اظهارنظر رسانه‌ای استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تا روزی که در این مسئولیت هستم با تعامل و سیاست پیگیری در فضای دوستی و برادری امورات جامعه ایثارگری این استان را پی می‌گیریم و در این راه از همه ظرفیت‌ها و اختیارات همه مدیران به‌ویژه استاندار زحمت‌کش این استان بهره خواهم برد.

وی با طرح این پرسش که مگر هدف همه مسئولان نظام خدمت به مردم نیست، تصریح کرد: از استاندار این استان انتظار داریم عملکرد این بنیاد را از نزدیک ببیند و اگر جایی هم نقصی وجود دارد گوشزد کنند تا فرصت‌های خدمت به مردم و جامعه ایثارگری هدر نروند زیرا همه ما مدیران، مسئول وقت و پول بیت‌المال و مردم هستیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای پیگیری‌ مطالبات به‌حق جامعه ایثارگری با همه وجود تا حصول نتیجه تلاش می‌کنیم  در این راه با هیچ شخصی مماشات نخواهیم داشت.

امیری تاکید کرد: ما انتظار داریم ملاک عمل و معیار عملکرد مدیران باشد نه سلایق شخصی، زیاده‌خواهی‌ها و مسائل سیاسی و حاشیه‌ای.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول