اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فارسان:

حضور ملت ایران در 12 اسفند معادلات بین‌المللی را برهم زد

خبرگزاری فارس: امام جمعه فارسان گفت: حضور حماسی و دشمن‌شکن ملت ایران در روز 12 اسفند معادلات سیاسی قدرت‌های جهان را بر هم زد.

حضور ملت ایران در 12 اسفند معادلات بین‌المللی را برهم زد

حجت‌الاسلام عبدالعلی پوراکبر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات، اظهار داشت: حضور پرشور و دشمن‌شکن مردم در روز 12 اسفند به پای صندوق‌های رای چنان تاثیری بر معادلات بین‌المللی گذاشت که بعد از 10 سال فعالیت هسته‌ای ایران از سوی NPT به رسمیت شناخته شد.

وی افزود: حضور در صحنه مردم نعمتی است که همواره کشور را در برابر ناملایمات سیاسی و بین‌المللی جهان مصون می‌دارد و به کشور عظمت و شکوه خاصی بخشیده است.

پوراکبر به نتایج مذاکرات گروه 1+5 با ایران اشاره کرد و گفت: آنچه بیش از هر عامل دیگری در هدایت این مذاکرات به نفع کشور ایران می‌توانست مهم و تاثیرگذار باشد نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی کشور بود که حضور پرشور مردم موجب نتیجه‌بخش بودن این مذاکرات به نفع کشور شد.

امام جمعه فارسان با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات، ادامه داد: اهمیت دور دوم انتخابات نیز کمتر از مرحله اول آن نبوده و چه بسا بیشتر از آن هم هست چراکه مذاکرات جدیدی پیش روی کشور قرار دارد که برگزاری هر چه باشکوه‌تر و حماسی‌تر این دور از انتخابات نیز می‌تواند دستاوردهای پرباری برای کشور ما به دنبال داشته باشد.

پوراکبر، ایران اسلامی را بهترین الگو برای ملت‌های بیدار و مستضعف جهان دانست و گفت: هر چقدر در صحنه داخلی و بین‌المللی موفق و پیروزمندانه عمل کنیم می‌توانیم الگوی بهتری برای کشورهای مسلمان جهان باشیم.

وی تصریح کرد: ایران اسلامی موفقیت‌ها و عظمت خود را در سایه مقاومت، پایداری، ایستادگی و حضور به موقع مردم در صحنه دارد.

پوراکبر با اشاره به تلاش‌های دشمنان در کمرنگ کردن حضور مردم در پای صندوق‌های رای، اظهار داشت: مرحله دوم انتخابات نیز با کمال آرامش، برادری، همبستگی و بدون هیچ حساسیتی برگزار می‌شود و بار دیگر افتخار بزرگی برای ملت ایران رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول