اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهمن‌ماه امسال برگزار می‌شود

البرز میزبان مسابقات اسکی دانش‌آموزان کشور

خبرگزاری فارس: مدیر تربیت‌بدنی اداره‌کل آموزش و پرورش استان البرز از برگزاری مسابقات اسکی قهرمانی دانش‌آموزان کشور به میزبانی استان البرز خبر داد.

البرز میزبان مسابقات اسکی دانش‌آموزان کشور
علی عمران‌سولقانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار کرد: این رقابت‌ها با حضور برترین‌های کشور از 23 بهمن‌ماه سال‌جاری به مدت چهار روز در پیست بین‌المللی دیزین برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه مقرر بود مسابقات دختران هم به میزبانی این استان برگزار شود تصریح کرد: استان همدان با پیگیری‌های فراوان میزبانی بخش دختران را برعهده گرفت تا البرز تنها میزبانی مسابقات دانش‌آموزی را در بخش پسران عهده‌دار باشد.
سولقانی اعزام تیم دو صحرانوردی دانش‌آموزی البرز به مسابقات کشوری را از دیگر برنامه‌های این اداره‌کل در سال‌جاری عنوان کرد و گفت: با اعزام تیم به مسابقات صحرانوردی و میزبانی از رقابت‌های اسکی پرونده فعالیت‌های ورزشی آموزش و پرورش استان در سال 90 به پایان می‌رسد.

* راهیابی فوتسال دانش‌آموزی البرز به جمع چهار تیم برتر
مدیر تربیت بدنی اداره ‌کل آموزش و پرورش استان البرز به آخرین وضعیت دو تیم فوتسال و والیبال البرز در اولین دوره لیگ دانش‌آموزی کشور اشاره کرد و گفت: تیم فوتسال  با حضور در جمع دو تیم برتر گروه خود به مرحله نیمه نهایی راه یافته است اما تیم والیبال تنها به دلیل گیم شماری از راهیابی به جمع چهار تیم نهایی باز ماند.
سولقانی در ادامه از افتتاح چند‌ طرح عمرانی ورزشی در ایام دهه فجر خبر داد و گفت: این فضاهای ورزشی مراحل پایانی احداث خود را می‌گذرانند و با بهره‌برداری از آنها بخش اعظمی از نیاز دانش‌آموزان استان به فضاهای ورزشی برطرف می‌شود.
انتهای پیام/ج30/ط4000 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول