اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

کارشناس مسابقات ورزشی آموزش و پرورش لرستان:

مسابقات دو دانش‌آموزان لرستان 29 آبان آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: کارشناس مسابقات ورزشی آموزش و پرورش لرستان گفت: رقابت‌های ورزشی دانش‌آموزان پسر و دختر استان در سال تحصیلی 91-1390 از یک‌شنبه 29 آبان‌ماه با برگزاری مسابقات دو صحرانوردی راهنمایی و متوسطه پسران در پل باباحسین جاده کمربندی خرم‌آباد به اهواز آغاز می‌شود.

مسابقات دو دانش‌آموزان لرستان 29 آبان آغاز می‌شود
عبدالرضا سلیمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد اظهار داشت: مسابقات امسال در سه مقطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه و در دو رده دختران و پسران توسط انجمن‌های ورزشی زیر نظر اداره تربیت‌بدنی آموزش و پرورش لرستان برگزار می‌شود.
وی افزود: در ادامه مسابقات پسران، رقابت‌های صخره‌نوردی راهنمایی و متوسطه از 16 آذرماه در سالن صالحی‌راد خرم‌آباد، کوهپیمایی مقطع متوسطه از 17 آذر در الیگودرز و کوهپیمایی مقاطع ابتدایی و راهنمایی از 20 آذر در مدبه‌کوه قاضی‌آباد خرم‌آباد برگزار می‌شود.
کارشناس مسابقات ورزشی آموزش و پرورش لرستان در ادامه گفت: مسابقات دو صحرانوردی دختران نیز در دو مقطع راهنمایی و متوسطه دوم آذر در خرم‌آباد برگزار می‌شود و پس از آن مسابقات کوهپیمایی مقاطع ابتدایی و راهنمایی 16 آذر در مخمل‌کوه و آمادگی جسمانی مقاطع ابتدایی و راهنمایی 17 آذرماه در سالن شهید صالحی‌راد خرم‌آباد برگزار می‌شود. 
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول