اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه رودهن خبر داد

پرداخت 5 میلیارد تومان تسهیلات به دانشگاهیان رودهنی

خبرگزاری فارس: معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن گفت: حدود 5 میلیارد تومان تسهیلات به استادان، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه پرداخت شده است.

پرداخت 5 میلیارد تومان تسهیلات به دانشگاهیان رودهنی

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران بهنام شکری ظهر امروز در جلسه هم‏اندیشی که با حضور هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، مدیران و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن برگزار شد، گوشه‏ای از عملکرد این دانشگاه را در بخش‏های مختلف فرهنگی، پژوهشی، آموزشی، دانشجویی و عمرانی به ویژه اداری و مالی تشریح کرد.

وی گفت: در سال گذشته در زمینه فرهنگی اعزام 2 هزار نفر استاد، کارمند و دانشجو را در گردهمایی بزرگ بسیجیان در مراسم گرامیداشت سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر در دانشگاه تهران و تشییع جنازه شهید گمنام، اعزام کاروان راهیان‌نور و . . . در این واحد دانشگاهی داشتیم.

معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن افزود: در سال 1390 حدود 5 میلیارد تومان وام به استادان، کارکنان و دانشجویان پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: از دیگر برنامه‏های مهم دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن در سال گذشته آغاز عملیات بیمارستان 96 تختخوابی این واحد دانشگاهی، احداث سه ساختمان جدید و کسب امتیاز واحد به جامع شدن بوده است.

شکری گفت: در جلسات هم‏اندیشی که در آینده ماهانه برگزار می‏شود، معاونان خلاصه‏ای از عملکرد حوزه خود را جهت اطلاع همکاران ارائه خواهند کرد.

در ادامه تعدادی از کارکنان، نظرات و پیشنهادات خود را ارائه کردند و خواستار استمرار این هم‏اندیشی با پرسش و پاسخ و راهکارهای عملی بودند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول