اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد شهرکرد خبر داد

پرداخت تسهیلات بلاعوض 60 میلیون ریالی به مددجویان شهرکردی

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان شهرکرد از پرداخت کمک بلاعوض 60 میلیون ریالی مسکن برای افراد زیرپوشش این نهاد خبر داد.

پرداخت تسهیلات بلاعوض 60 میلیون ریالی به مددجویان شهرکردی

علیرضا اصغرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد از پرداخت کمک بلاعوض 60 میلیون ریالی مسکن برای افراد زیر پوشش این نهاد خبر داد و اظهار داشت: این کمک بلاعوض تنها برای ساخت و تکمیل مسکن افراد زیرپوشش اختصاص یافته است، در صورت تکمیل منزل مسکونی میزان 15 میلیون ریال دیگر نیز به صورت تشویقی به این افراد اعطا می‌شود.

وی با بیان اینکه 12 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت 130 منزل مسکونی اختصاص داده شده است، افزود: این اعتبار برای شهرهای شهرکرد، سامان، هفشجان، بن، وردنجان، سودجان، کیان، سورشجان و فرخشهر در نظر گرفته شده است.

اصغرزاده تصریح کرد: برای مسکن روستاییان نیز با همکاری بنیاد مسکن استان، تسهیلات کم‌بهره به میزان 100 میلیون ریال برای هر خانوار در نظر گرفته شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان شهرکرد ادامه داد: در سال گذشته 280 خانوار با اعتبارات این نهاد برای ساخت و تکمیل منزل مسکونی اقدام کردند، همچنین برای تعمیر مسکن، مرمت و گازکشی 130 خانوار زیرپوشش نیز 2 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار کمک بلاعوض اختصاص داده شد.

وی بررسی و شناخت انواع محرومیت‌‌های مادی و معنوی نیازمندان را از مهم‌ترین وظایف کمیته امداد برشمرد و گفت: تبیین و تأمین نیازهای حمایتی، معیشتی، فرهنگی و ارتقای سطح زندگی افراد زیرپوشش، شناسایی خانوارهای نیازمند حمایت در مناطق مختلف استان از جمله مهم‌ترین وظایف این نهاد انقلابی است.

اصغرزاده، ایجاد تسهیلات لازم برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی برای اقشار آسیب‌پذیر را از دیگر وظایف اصلی کمیته امداد دانست و افزود: پرداخت مستمری و اعطای وام قرض‌الحسنه ضروری، کمک به تعمیر و تهیه مسکن، ازدواج و جهیزیه نیازمندان، ارائه خدمات فرهنگی به افراد و خانواده‌های نیازمند و انجام فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی و تأمین وسایل کمک آموزشی لازم و تعمیق باورهای دینی از مهم‌ترین این وظایف محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول