اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل شعب موسسه مالی و اعتباری مهر استان بوشهر خبر داد

پرداخت 123 میلیارد تومان تسهیلات در استان بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل شعب موسسه مالی و اعتباری مهر استان بوشهر گفت: در سال گذشته 123 میلیارد تومان تسهیلات مختلف به متقاضیان در استان بوشهر پرداخته شده است.

پرداخت 123 میلیارد تومان تسهیلات در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالرضا شاکر ظهر امروز در نشست مدیران و معاونان موسسه مالی و اعتباری مهر بسیجیان استان بوشهر با استاندار بوشهر اظهار داشت: این میزان تسهیلات به 11 هزار و 44 پرونده متقاضی پرداخت شده که البته رقم قابل قبولی نبوده است.

وی تصریح کرد: منابع سال گذشته این موسسه در استان بوشهر 360 میلیارد تومان بوده است که نسبت تسهیلات پرداختی در مقایسه با میزان منابع خوب نبوده است.

شاکر ادامه داد: مصارف ما در سال گذشته 52 درصد و تسهیلات پرداختی 46 درصد بوده است در حالی که این میزان در بخش تسهیلات باید به 65 درصد برسد و تا میزان تعیین شده فاصله زیادی داریم واین امر روی سودآوری موسسه تاثیر زیادی دارد.

وی بیان کرد: متقاضی برای دریافت تسهیلات داریم اما حساسیت ما در پرداخت روی این مسئله است که این تسهیلات در جای صحیح که در راستای توسعه زیرساخت‎های استان و ارائه خدمات عمومی باشد، هزینه شود.

مدیرکل شعب موسسه مالی و اعتباری مهر استان بوشهر یادآور شد: تا سقف یک‌میلیارد تومان مجوز پرداخت تسهیلات در استان داریم و برای پرداخت بیش از یک میلیارد تومان باید از مرکز مجوز بگیریم.

شاکر اظهار داشت: هم اکنون 12 شعبه و دو باجه موسسه مالی و اعتباری مهر در استان بوشهر فعال است و به زودی شعبه شهرستان جم نیز راه‎اندازی می‎شود ضمن اینکه این موسسه در حال تبدیل شدن به بانک است.

وی با اشاره به 165 هزار مشتری و 185 هزار حساب در این موسسه در استان بوشهر افزود: از حیث منابع رتبه 15 کشوری را داریم و در جذب منابع سال گذشته رتبه اول را در کشور کسب کردیم ضمن اینکه با رشد 59 درصد مطالبات معوقه رتبه چهارم در این عرصه را در کشور از آن خود کرده‎ایم.

مدیرکل شعب موسسه مالی و اعتباری مهر استان بوشهر گفت: سال گذشته 3 هزار و 725 متقاضی بسیجی دریافت تسهیلات داشتیم که هشت میلیارد تومان تسهیلات به بسیجیان استان بوشهر پرداخت کردیم.

شاکر یادآور شد: سال گذشته 2 میلیارد تومان سود مابه تفاوت به مردم پرداخت کردیم.

وی ادامه داد: دغدغه ما رعایت بانکداری اسلامی و عقود اسلامی و شرعی است و اینکه تسهیلات در راستای مشارکت واقعی پرداخت شود. 

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول