اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مؤسسه ریحانة‎المصطفی بوشهر تاکید کرد

پرهیز از برخورد حزبی و شخصی با امر عفاف و حجاب

خبرگزاری فارس: مدیر مؤسسه ریحانة‎المصطفی بوشهر گفت: عفاف و حجاب یک مسئله شخصی و حزبی نیست بلکه یک مبحث دینی و قرآنی و دستور صریح خدواند در قرآن است و مخالفان از برخورد حزبی با این امر بپرهیزند.

پرهیز از برخورد حزبی و شخصی با امر عفاف و حجاب

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر حجت‌الاسلام جواد اسماعیلی نیا ظهر امروز در آیین تجلیل از دست‎اندرکاران اجرای طرح ساحل آسمانی در بوشهر اظهار داشت: همه اقشار باید نسبت به احیای امر معارف دین و دستورات الهی در جامعه اقدام کنیم و کوتاهی در این زمینه گناه نابخشودنی است.

وی تصریح کرد: هجمه به عفاف و حجاب و مدافعان این اصل اسلامی، دهن‎کجی به دین اسلام است.

اسماعیلی نیا با تجلیل از دست‏اندرکاران برگزاری طرح ساحل آسمانی در بوشهر افزود: هر کس در استان بوشهر از عفاف و حجاب سخن بگوید مورد هجمه بی‎پروایانه و وقیحانه عده‎ای شکست خورده سیاسی با انگیزه‎های غیر دینی واقع می‎شود.

وی با اشاره به عملکرد استاندار بوشهر در اجرای امر به معروف و نهی از منکر در استان بوشهر گفت: عملکرد استاندار بوشهر به عنوان حامی واقعی امر به معروف و نهی از منکر و اجرای عفاف و حجاب در استان چه در قالب رسالت مدیریتی و چه در مقام بیان و تذکر شخصی قابل تقدیر است.

مدیر موسسه ریحانة‎المصطفی بوشهر یادآور شد: در برابر هجمه‎هایی که در مقوله‎های دینی و ارزشی در استان وجود دارد تاکنون کسی مانند استاندار تذکر، مصوبه و ابلاغیه نداشته است.

اسماعیلی نیا اضافه کرد: خواسته مقام معظم رهبری نیز به جد همین است و ایشان تاکید دارند که مسئولان باید نسبت به اصلاح ظاهر جامعه اسلامی اقدام کنند و کوتاه نیایند.

وی با اشاره به اقدام استاندار بوشهر در مورد بهبود وضعیت پوشش در ادارات استان اظهار داشت: کار فرهنگی در این زمینه از اولویت و اهمیت زیادی برخوردار است اما در برابر افرادی که مقابل نظم عمومی و افکار اسلامی می‎ایستند، باید اقدامی اساسی کرد.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول