اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه علوم پزشکی همدان:

دانشکده طب سنتی در همدان راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: دانشکده طب سنتی در همدان راه‌اندازی می‌شود.

دانشکده طب سنتی در همدان راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، سید محمدمهدی هزاوه‌ای پیش از ظهر امروز با بیان اینکه دانشکده طب سنتی با هدف توسعه طب سنتی و با توجه به اینکه جذب به مزایای این‌ گونه طبابت‌ها در استان همدان ضروری است، راه‌اندازی می‌شود، اظهار داشت: توجه و پرداختن به طب سنتی به ‌ویژه در حوزه بیماری‌های مزمن به نفع جامعه است و به سرعت می‌توان با روش‌های سنتی و گیاه درمانی عوارض این بیماری‌ها را کاهش داد.

وی با اشاره به اینکه اقدامات اولیه برای ایجاد دانشکده طب سنتی در همدان انجام شده، افزود: برای ساخت این دانشکده نیاز به همکاری مسئولان ارشد استان است.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با اشاره به گسترش دانشکده‌های علوم پزشکی در اسدآباد، همدان و نهاوند تصریح کرد: این دانشکده‌ها نقش اساسی و مهمی در توسعه و پیشرفت شهرستان و استان دارند چرا که وجود این دانشکده‌ها موجب تربیت دانشجویانی برجسته می‌شود.

هزاوه‌ای در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری گفت: قداست و برجستگی استاد شهید مطهری در طول تاریخ کم نظیر است.

وی علم همراه ایمان را به استادان و دانشجویان توصیه کرد و گفت: امروزه باید استادان و دانشجویان با الگوگیری از استاد شهید مطهری همواره رهرو راه ایشان باشند تا جامعه در مسیر علمی به توسعه و پیشرفت برسد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی استان همدان نیز با اشاره به آیاتی از قرآن در زمینه قلم، نویسندگی و علم‌آموزی گفت: قلم موجب انتقال افکار، فرهنگ و ارزش‌ها می‌شود که قلم استاد شهید مطهری نمونه‌ای از این ارزش‌ها و انتقال افکار است.

حجت‌الاسلام مرتضی مطهری‌پور ماندگاری آثار استاد شهید مطهری را تواضع، فروتنی و احترام به استاد خود دانست و ادامه داد: شاگرد عصاره‌ای از استاد است چرا که علم و دانش آنان در افکار شاگردها متبلور می‌شود.

وی با اشاره به آثار، زندگانی و فضیلت‌های استاد شهید مطهری اضافه کرد: امروزه بعد از سال‌ها شهادت شهید مطهری هنوز آثار ایشان پاسخگوی سئوالات اقشار مختلف جامعه است چرا که این شخصیت فرهیخته استادی دوراندیش، باتقوا و با طهارت روح است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی همدان آگاهی، آینده‌نگری، اطلاع از زمان و شناسایی نیازهای جامعه را از ویژگی‌های استاد مطهری برشمرد و افزود: این استاد بزرگ به طور کامل اسلام را شناخت و در مسیر روشنگری جامعه تلاش کرد.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول