اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برگزاری سمینار آموزشی طب سنتی اسلامی در جم

خبرگزاری فارس: سمینار آموزشی طب سنتی اسلامی در شهرستان جم برگزار شد.

برگزاری سمینار آموزشی طب سنتی اسلامی در جم
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، پزشک برجسته کشور عصر امروز در سمینار آموزشی طب سنتی اسلامی در شهرستان جم اظهار  داشت: اسلام کامل‌ترین دین در بین ادیان است و در اسلام توجه ویژه‌ای به سلامت و تندرستی انسان شده است.
شهرام سرافرازیان افزود: اسلام در ارتباط با طب و شیوه‌های آن برنامه‌های ارزشمندی دارد و توجه به طب سنتی اسلام امری مهم است.
وی با اشاره به اهداف اسرائیل و دیگر کشورهای غربی در جهان اسلام به منظور جذب بعضی از مردم برای استفاده از داروهای شیمیائی اذعان داشت: این داروهای شیمیایی در واقع توسط خودشان به جهان صادر می‌شود و به همین دلیل بر روی آن تبلیغات می‌کنند، در حالی که استفاده از داروهای گیاهی بسیار بهتر و مفیدتر است و خطرات کمتری دارد.
این پزشک در بخش دیگری از سخنان خود توجه به درمان‌های بوعلی سینا بویژه درمان‌های زمان پیامبر گرامی اسلام(ص) را ضروری دانست و ابراز امیدواری کرد: این نوع درمان‌ها در در سطح اجتماع پیشرفت بیش از پیش داشته باشد.
سرافرازیان یادآور شد: داروهای گیاهی خواص درمانی بسیار ارزنده‌ای دارند و علاوه بر آن عوارض بسیار کمتری نیز دارند و برای سلامتی انسان بسیار مفید هستند.
بر اساس این گزارش، عصر امروز و با همکاری کانون بسیج جامعه پزشکی بیمارستان توحید شهرستان جم سمینار آموزشی طب سنتی اسلامی در سالن کنفرانس بیمارستان توحید برگزار شد.
این سمینار آموزشی طب سنتی اسلامی با حضور جمعی از بسیجیان و مسئولین شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم برگزار شد و موضوعاتی همچون پروژه صهیونیستی کاهش جمعیت، تاریخچه طب سنتی اسلامی، نظم نوین جهانی و آشنایی با اصول طب سنتی تشریح شد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول