اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفتم اردیبهشت جاری

شهرکرد میزبان همایش مسئولان هیئت‎های نابینایان کشور می‎شود

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت نابینایان چهارمحال و بختیاری گفت: همایش مسئولان هیئت‌های نابینایان کشور همزمان با هفتم اردیبهشت‌ماه جاری در شهرکرد برگزار می‎شود.

شهرکرد میزبان همایش مسئولان هیئت‎های نابینایان کشور می‎شود

محبوبه رئیسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: با اعلام حکمی از سوی فدراسیون نابینایان کشور شهرکرد به‌عنوان میزبان این دوره از سلسله همایش‌های نابینایان کشور انتخاب شد.

وی هدف از برگزاری این همایش را برگزاری یک کارگاه آموزشی برای هیئت‌های سراسر کشور دانست و گفت: بحث و گفت‌‌وگو پیرامون مسائل و مشکلات هیئت‌های نابینایان کشور از دیگر اهداف برگزاری این کارگاه است.

رئیسی با اشاره به تاریخ برگزاری این همایش، گفت: این همایش به مدت یک روز در تاریخ هفتم اردیبهشت‌ماه جاری با حضور 30 نفر از مسئولان هیئت‌های سراسر کشور برگزار خواهد شد.

نایب رئیس هیئت نابینایان چهارمحال و بختیاری خواستار توجه ویژه به رفع مشکلات و نارسایی‌های ورزش نابینایان و کم بینایان در این استان شد و گفت: به دلیل اهمیت و جایگاه ورزش در میان نابینایان و کم بینایان، ضروری است توجه ویژه‌ای به رفع مشکلات و نارسایی‌های این بخش در استان صورت بگیرد.

وی گفت: محدودیت‌های جسمی نباید قشری در جامعه را از توجه به ورزش و کسب سلامت جسمانی دور نگه دارد و به همین دلیل رسالت مسئولان و متولیان این بخش برای رفع مشکلات فعلی بسیار مهم و حیاتی است.

رئیسی ایجاد نشاط، حضور در میان مردم و برقراری ارتباط سالم اجتماعی، بالا بردن قوای جسمانی، تقویت اعتماد به نفس و کسب موفقیت‌های فردی و اجتماعی را از جمله مزایای ورزش برای این قشر دانست و افزود: خوشبختانه امروز ورزش نابینایان و کم بینایان در سطح کشوری و بین‌المللی جایگاه واقعی خود را به دست آورده است که این واقعیت مسئولان استان را بر آن می‌دارد تا تلاش خود را برای فراهم کردن امکانات لازم برای دسترسی آسان این عزیزان به اماکن و تجهیزات ورزشی دوچندان کنند.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول