به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی و مشارکتهای مردمی حوزه معاونت خدمات شهری، جلال قربانی اظهار داشت: به طور کلی تاکنون 41 بازار میوه و ترهبار و ارزاق عمومی در سطح شهر مشهد در حال بهرهبرداری است که این تعداد نیز در سال جدید رو به افزایش است.
وی تصریح کرد: با پیشبینیهای صورت گرفته، سازمان میوه و ترهبار و ارزاق عمومی شهرداری مشهد سعی دارد با همکاری شهرداریهای مناطق سطح شهر و سازمان زمین و مسکن، شرایطی را فراهم آورد که در هر ناحیه از سطح شهر یک بازار وجود داشته باشد.
وی ادامه داد: نخستین بازار میوه و ترهبار به صورت الگویی توسط شهرداری در سال 85 راهاندازی و بازار میوه و ترهبار و ارزاق عمومی نیز به صورت الگویی در سال 88 فعالیت خود را آغاز کرد.
قربانی ادامه داد: این بازارها با هدف بالا بردن کیفیت محصولات کالاها و ایجاد رقابت سالم، تنظیم قیمتهای میوه و ترهبار و ارزاق عمومی و دسترسی آسانتر برای رفاه حال شهروندان و ساماندهی وانت بارهای فروش میوه و ارائه خدمات بهتر صورت گرفته است.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و ترهبار و ارزاق عمومی شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: از جمله تمهیدات در نظر گرفته شده برای ارائه خدمات بهتر توسط این بازارها میتوان به ارائه فاکتور، پاسخگویی به مشتری با حضور ناظر مقیم در بازار، رعایت بهداشت فردی و محیطی با نظارت مستمر بر بهرهبردار، رعایت نرخهای پایینتر از دیگر بازارهای سطح شهر و ارائه خدماتی چون سرویس بهداشتی عمومی و ارائه میوه و کالاهای تنظیم بازار در زمانهای خاص اشاره داشت.
انتهای پیام/س30/ط4000