اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بازرگانی سلماس خبر داد

توزیع 240 تن انواع میوه در ایام نوروز

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بازرگانی سلماس از توزیع 240 تن انواع میوه در ایام نوروز خبر داد.

توزیع 240 تن انواع میوه در ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از سلماس جعفر نوبخت در گفت‌وگو با خبرنگاران در تشریح اقدامات اداره بازرگانی سلماس در ایام نوروز امسال اظهار داشت: در ایام نوروز امسال برای تنظیم بازار، کالاهایی که برای تامین نیازهای اساسی مردم در نظر گرفته شده بود تامین و توزیع گردید و در قالب طرح توزیع میوه در ایام نوروز امسال 177 تن پرتقال و 30 تن سیب در سلماس توزیع شد.

وی ضمن اشاره به توزیع 61 تن و 800 کیلوگرم گوشت مرغ منجمد در سطح شهرستان گفت: این مقدار مرغ منجمد در 17 مرکز از طرف اداره بازرگانی سلماس در نظر گرفته شده بود که بین 15 مرکز در سطح شهرستان سلماس و دو مرکز در تازه شهر توزیع گردید.

نوبخت اضافه کرد: در شش مرکز شهرستان در نوروز امسال مقدار 3 تن و 689 کیلوگرم گوشت قرمز منجمد برای تنظیم بازار توزیع شد.

این مسئول در مورد تعداد بازرسی های انجام گرفته اظهار داشت: در ایام نوروز امسال نیز بر عملکرد واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی، نظارت و بازرسی گسترده‌ای صورت پذیرفت همچنین بر اساس گزارشات و شکایات مردمی برخورد قانونی صورت گرفت که از تعداد یک هزار و 124 مورد بازرسی انجام شده تعداد 152 فقره پرونده تشکیل شد.

وی تعداد تخلفات کشف شده در بازرسی‌های انجام گرفته در ایام نوروز را 169 مورد اعلام کرد و ابراز داشت: ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل یافته بیش از 760 میلیون ریال بود که در این مورد 152 فقره پرونده به تعزیرات حکومتی ارسال گردیده است.

رئیس کمیسیون نظارت شهرستان سلماس در بخش پایانی سخنان خود گفت: مقابله با گران فروشی، تشدید بازرسی‌ها و نظارت، کنترل قیمت‌‌‌‌‌‌‌ها همچنین برخورد با تخلفات از برنامه‌های سال جدید اداره بازرگانی سلماس در خصوص وضعیت بازار می‌‌باشد.

 

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول