اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دانشگاه پیام نور هندیجان خواستار شد

رسیدگی به وضعیت عمرانی دانشگاه پیام‌نور هندیجان

خبرگزاری فارس: سرپرست دانشگاه پیام نور هندیجان خواستار رسیدگی به وضعیت عمرانی، رفاهی و آموزشی دانشگاه پیام نور این منطقه شد.

رسیدگی به وضعیت عمرانی دانشگاه پیام‌نور هندیجان

حسن جمشید هروه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: با توجه به نامگذاری امسال با عنوان "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" از سوی مقام معظم رهبری؛ دانشگاه پیام نور شهرستان هندیجان در زمینه تولید علم و ارتقای کیفی‌سازی رشته‌های مختلف برنامه‌های مطلوبی را در دستور کار خود قرار داده است.

وی با اشاره به وجود نقص‌هایی در این مکان فرهنگی، خواستار کمک و همکاری مسئولان و هیئت مؤسس دانشگاه در این راستا شد و افزود: با تلاش و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، این دانشگاه را به مرحله بهره‌برداری کامل خواهیم رساند.

سرپرست دانشگاه پیام نور هندیجان در ادامه ضمن تأکید بر نامناسب بودن وضعیت محوطه دور ساختمان دانشگاه و همچنین جاده رو به‌ روی این مکان بیان کرد: محوطه دور ساختمان دانشگاه پیام نور دارای وضعیت نامناسبی است و باید اقدامات لازم به منظور خاکریزی، آسفالت و جدول‌بندی انجام شود.

وی با اشاره به دیگر معایب در مسیر دانشگاه اظهار کرد: جاده رو به روی دانشگاه به دلیل وضعیت نامناسب، امکان رفت و آمد را برای دانشجویان و اساتید محدود کرده است.

هروه خطاب به مسئولان این منطقه تصریح کرد: مسئولان شهرستان هندیجان می‌توانند با برنامه‌ریزی عملیات لازم را برای بهبود و ارتقای سطح این محیط فرهنگی انجام دهند.

وی با اشاره به 587 دانشجوی موجود در دانشگاه پیام نور هندیجان عنوان کرد: در این دانشگاه، رشته‌هایی نظیر مدیریت جهانگردی، صنعتی، بازرگانی، اقتصاد، زبان و ادبیات انگلیسی، روانشناسی، الهیات با گرایش ادیان و عرفان اسلامی و تاریخ با گرایش تاریخ تمدن اسلامی در حال ارائه است.

سرپرست دانشگاه پیام نور شهرستان هندیجان در پایان گفت: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و اقدامات در دستور کار بتوانیم در سال جاری شعار "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" را به معنای کامل محقق کنیم.

انتهای پیام/ز20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول