اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل توزیع برق سمنان خبر داد

اختصاص اعتبار میلیاردی به بهینه‏سازی شبکه‏های توزیع برق سمنان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان از اختصاص 120 میلیارد ریال به اصلاح و بهینه‏سازی شبکه‏های توزیع برق استان سمنان خبر داد.

اختصاص اعتبار میلیاردی به بهینه‏سازی شبکه‏های توزیع برق سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمد موسوی‏زاده امشب در جمع شماری از مسئولان استان سمنان، با ذکر اینکه انشعاب برق 56 حلقه چاه آب کشاورزی استان در سال قبل برقرار شده است، اظهار کرد: تعداد کل انشعاب‏های برق‏دار چاه‏های آب کشاورزی در سمنان در حال حاضر، یک هزار و 948 انشعاب است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان از کاهش تلفات برق به عنوان یک رکورد برای استان سمنان خبر داد و گفت: این میزان در سال 89، 8.52 درصد بوده و در سال 90 به 8.26 درصد تقلیل یافته است.

وی افزود: اصلاح و بهینه‏سازی شبکه‏های توزیع برق استان سمنان تا پایان سال 92 با اعتباری معادل 120 میلیارد ریال تحت عنوان مصوبات دور سوم سفر ریاست جمهوری و هیئت دولت به استان است که در این طرح سه ساله برای هر سال 40 میلیارد ریال پیش‏بینی شده و در سال 90 هم 84 درصد آن عملیاتی شده است.

موسوی‏زاده ارتقای بخش نوآوری و پیشنهادها در شرکت توزیع برق استان سمنان را مورد تأکید قرار داد و گفت: ارائه 131 مورد پیشنهاد و رشد 57 درصدی تعداد پیشنهادها در سال گذشته که توسط مردم و همکاران ارائه شده از دیگر دستاوردهای مهم است.

وی سرانه مصرف مشترکان خانگی قبل از قانون هدفمندی یارانه‏ها را 172 کیلووات ساعت اعلام کرد و یادآور شد: این سرانه در استان سمنان پس از اجرای قانون هدفمندی یارانه‏ها، به 153 کیلووات ساعت رسیده و کاهش 11 درصدی مصرف به عنوان یک رکورد برای استان سمنان محسوب می‏شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان هم‌چنین بیان داشت: به منظور سرمایه‏گذاری در زمینه توسعه شبکه‏ها، اصلاح و بهینه‏سازی، ارتقای فن‏آوری‏ها، ICT، GIS، برق‏رسانی روستایی و کاهش تلفات شبکه‏ها بالغ بر 430 میلیارد ریال بودجه برای صنعت توزیع برق استان در سال جاری پیش‏بینی شده است.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول