اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت ایام فاطمیه صورت می‌گیرد

وداع با شهید گمنام در حسینیه ثارالله کرمان

خبرگزاری فارس: وداع با شهید گمنام در حسینیه ثارالله کرمان به مناسبت ایام فاطمیه برگزار می‌شود.

وداع با شهید گمنام در حسینیه ثارالله کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز کرمان، مراسم عزاداری و سخنرانی ‌به همت صدا و سیمای مرکز کرمان و همکاری هیئت شهدای غدیر استان کرمان تا هفتم اردیبهشت ماه جاری در حسینیه ثارالله سپاه کرمان برگزار می‌شود.

آیت‌الله خاتمی امام جمعه موقت تهران و نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری، حجج‌الاسلام سعیدی و شاهچراغی سخنرانان این مراسم و رضا نبوی، محمدرضا عاصی‌، مهدی سروری‌، محمدرضا باقری‌، سید حجت موسوی قوام‌، مهدی تیکدری، جواد حسینخانی و علی کدخدایی به ذاکران مصائب فاطمی هستند.

این مراسم هر شب به صورت زنده از شبکه استانی سیما پخش می‌شود و امشب نیز مراسم وداع با شهید گمنام در محل‌ مراسم برگزار می‌شود.

*مراسم روز رادیو در کرمان

‌بنابراین گزارش، همزمان با هفتاد و دومین سالروز تأسیس رادیو در ایران و به مناسبت روز رادیو‌، کارکنان صدای مرکز کرمان در محل ایستگاه فرستنده پر قدرت رادیویی کرمان این روز را گرامی داشتند.

حجت‌الاسلام سیدجواد موسوی مدیر‌کل صدا و سیمای مرکز کرمان در این مراسم با قدردانی از تلاش‌های دست‌اندر‌کاران معاونت صدای مرکز کرمان بر تعامل بیشتر این رسانه با مردم و تلاش برای جلب‌ اعتماد بیشتر مخاطبان و حفظ صمیمیت بیشتر شنوندگان با رسانه پویایی رادیو تأکید و با اهدای هدایایی به کارکنان صدا از آنان تجلیل کرد.

*درخشش کارکنان صدا و سیمای کرمان در مسابقات قرآن

همچنین صدا و سیمای مرکز کرمان از دهمین دوره مسابقات سراسری حفظ مفاهیم‌، اذان، قرائت و ترتیل قرآن کریم سازمان صدا و سیما و مراکز استان‌ها موفق به کسب دو رتبه شد.

مرحله نهایی در دهمین دوره مسابقات سراسری حفظ سه جزء قرآن کریم سعیده زینهاری رتبه اول و در رشته مفاهیم نیز مریم پورمحی‌آبادی از کارکنان مرکز کرمان رتبه سوم کشوری را از آن خود کردند.

در این مسابقات که با شرکت 120 برگزیده از سازمان صدا و سیما و 33 مرکز استانی در پنج رشته مفاهیم‌، اذان، حفظ‌، قرائت و ترتیل قرآن کریم برگزار شد، 15 نفر عنوان‌های برتر را به دست آوردند و از آنها تجلیل شد.

انتهای پیام/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول