اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار انار:

باید فرهنگ کار در جامعه گسترش یابد

خبرگزاری فارس: فرماندار انار گفت: فرهنگ کار در جامعه به ویژه در بین جوانان باید گسترش داده شود.

باید فرهنگ کار در جامعه گسترش یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از انار، مجید اعتمادی ظهر امروز در جلسه کار‌گروه کشاورزی این شهرستان اظهار داشت: براساس گزارش جهاد کشاورزی از میزان آبی برداشتی از زمین و با همه کمبودی که وجود دارد، حدود 35 درصد‌ آن هدر می‌رود.

وی عنوان کرد: وضعیت آب‌های زهکشی باید مشخص شود که بتوانیم از این آب برای 18 هزار هکتاری که قابلیت واگذاری را دارند در قالب گلخانه، دام و طیور، آبزی‌پروری و باغداری نوین استفاده کنیم و توسعه را مد‌نظر قرار دهیم.

اعتمادی ابراز داشت: به عنوان مثال در بخش دام لازم نیست، دامداری 100 یا 500 رأسی راه بیندازیم، بلکه می‌توان به جوان خانواده‌ای که بیکار است، وام داد تا چند رأس دام تهیه کند و با خانواده خود مشغول کار شوند.

وی عنوان کرد: از این قبیل کارها در سطح شهرستان انار زیاد است، برنامه ما باید میدانی باشد و جمعی و فردی از سطح شهرستان بازدید و با جوانان به ویژه در روستاها که آمادگی بهتری دارند، مذاکره کنیم.

اعتمادی تصریح کرد: باید از این امکانی که در بخش توسعه کشاورزی فراهم و اختیاراتی که به استان و شهرستان داده شده، حداکثر استفاده را کرد و فرهنگ کار را در جامعه گسترش دهیم.

وی خاطرنشان کرد: باید بیکاران واقعی را تشویق کنیم و موانع کاری و اداری را از جلوی پای آنها برداریم، قطعا تعداد زیادی از کارجویان استقبال می‌کنند.

اعتمادی گفت: با تحقق این کار انقلابی در بخش توسعه کشاورزی رقم  می‌خورد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول