اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار بردخون:

تاثیرگذاری فرهنگیان در صحنه‎های حساس انقلاب انکارناپذیر است

خبرگزاری فارس: بخشدار بردخون گفت: فرهنگیان در صحنه‌های مختلف انقلاب و نظام تاثیرگذاری چشمگیری داشته‎اند و نقشی موثر ایفا کرده‎اند.

تاثیرگذاری فرهنگیان در صحنه‎های حساس انقلاب انکارناپذیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از دیر مسعود محمدپور پیش از ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش بردخون اظهار داشت: آموزش و پرورش منشأ خدمات و اثرات مختلفی در کشور است و فرهنگیان به عنوان قلب این نظام همواره باید تکریم و تجلیل شوند.

وی با تاکید بر تجلیل از فرهنگیان افزود: جایگاه ویژه این قشر باید حفظ شود تا قدر معلم به آنچه شایسته این قشر است ارتقا یابد.

محمدپور اضافه کرد: امروز فرهنگیان در مدیریت‎ها و مسئولیت‎های مهم و اساسی نقش دارند و در صحنه‎های نظام نیز تأثیرگذار بوده‎اند.

بخشدار بردخون یادآور شد: نباید از جایگاه این سربازان روشنی غفلت کرد و باید برای رسیدن به جامعه آرمانی از این افراد بهره برد.

وی تاکید کرد: فرهنگیان در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و وفاداری از اهداف مقدس اسلامی وظیفه سنگین خود را سرافرازانه انجام داده‎اند.

محمدپور بیان کرد: بدون شک ارتقای نظام تعلیم و تربیت نیازمند مشارکت عمومی است و آموزش و پرورش به تنهایی از عهده این مسئولیت خطیر بر نمی‎آید.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون نیز در این نشست گفت: این سال توسط مقام معظم رهبری به نام تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده و فرهنگیان سرمایه‎هایی ارزشمند هستند که در ایجاد جامعه پیشرفته و تحول‎گرا می‎توان از آنان استفاده کرد و به توسعه همه‌جانبه رسید.

حسین مصلحی‌پور افزود: سال گذشته موفقیت‎های درخشانی در منطقه حاصل شد که نتیجه مشارکت همه دلسوزان و فرهنگیان بود.

وی تصریح کرد: تفاهم و ارتباط سازنده دست‎اندرکاران و متولیان تعلیم و تربیت مایه خرسندی است که موجب همدلی و همگامی برای رسیدن به اهداف بلند و متعالی شد و امیدواریم این تلاش در سال جدید ادامه یابد تا همچنان شاهد حرکت رو به جلو باشیم.

مصلحی‌پور ادامه داد: در ایام بزرگداشت مقام معلم برنامه‎هایی نظیر همایش بزرگ فرهنگیان با حضور مسئولان، دیدار با پیشکسوتان و بازنشستگان فرهنگی، اجرای مسابقات فرهنگی هنری، دیدار مسئولان ادارات با فرهنگیان در مدارس، تجلیل از معلمان نمونه و جوان و پرتلاش برگزار خواهد شد.

معاون آموزش و نوآوری آموزش و پرورش بردخون نیز گفت: دبیر ریاضی بردخونی به مرحله کشوری آزمون آنلاین درس ریاضی راه یافت.

بهرام حسینی‌پناه اظهار داشت: مذهب روستایی، دبیر ریاضی دبیرستان‎های بردخون ضمن حضور در آزمون آنلاین دبیران ریاضی استان توانست مقام اول را کسب کند و به مرحله کشوری این آزمون راه یابد.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول